بهره برداری از ساختمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

دولت سیزدهم ۳۴۰ خوابگاه متاهلی برای دانشجویان این وزارتخانه در کشور ساخت و طبق برنامه باید تا یکسال آینده ۶۴۰ خوابگاه متاهلی جدید در کشور به بهره‌برداری برسد.
دولت سیزدهم ۳۴۰ خوابگاه متاهلی برای دانشجویان این وزارتخانه در کشور ساخت و طبق برنامه باید تا یکسال آینده ۶۴۰ خوابگاه متاهلی جدید در کشور به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۴۶۳۹۲۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ساختمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور حمید رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،دکتر زنگانه استاندار گلستان،دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه، جمعی از اعضای هیات علمی، معاونین و مدیران به بهره برداری رسید.رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: دولت سیزدهم ۳۴۰ خوابگاه متاهلی برای دانشجویان این وزارتخانه در کشور ساخت و طبق برنامه باید تا یکسال آینده ۶۴۰ خوابگاه متاهلی جدید در کشور به بهره‌برداری برسد.

رییسی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی گلستان جزو پنج دانشگاه برتر کشور در بخش تامین زیرساخت‌های فرهنگی و دانشجویی است.

دکتر زنگانه استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: خدمات دولت سیزدهم در بخش بهداشت و درمان بی‌نظیر است و در سه سال اخیر، گام‌های بلندی در این حوزه برداشته شد.

علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: ساخت ۲۵ خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

وی بیان کرد: ایجاد اولین مرکز جراحی قلب و نیز اولین مرکز نازایی سطح ۲ در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

دکتر سعید گل فیروزی رییس دانشگاه نیز در این مراسم گفت: برای خرید ساختمان دانشکده دندانپزشکی استان هزار میلیارد ریال هزینه شده و گام بعدی، تجهیز این ساختمان است.

رئیس دانشگاه همچنین به خدمات دولت سیزدهم در بخش سلامت اشاره کرد و راه‌اندازی و بهسازی ده‌ها طرح جامع سلامت، راه‌اندازی سه دستگاه ام‌آرآی در گرکان، گنبدکاووس و علی‌آباد کتول، راه‌اندازی جراحی قلب در گرگان و گنبدکاووس، راه‌اندازی حراجی قلب باز کودکان در گرگان‌، تجهیز مرکز نهال گرگان، راه‌اندازی سه خوابگاه دانشجویی و از سرگیری فعالیت آنژیوگرافی در کردکوی را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش درمان و سلامت و آموزش دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برشمرد.

دکتر گل فیروزی با تقدیر از خدمات خیرین برای تقویت زیرساخت‌های بخش درمان، آموزش و سلامت گلستان گفت: در دولت سیزدهم، نیکوکاران، هزار میلیارد ریال به حوزه سلامت این استان کمک کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی ساختمان مرکز جامع سلامت استان با کمک خیرین خبر داد و افزود: این طرح، بزرگترین مرکز جامع سلامت خیرساز در کشور به شمار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها