توطئه هولناک برای قتل پدر

مادر و پسر با همدستی مردی نقشه قتل پدر خانواده را در جاده چالوس اجرایی کردند. آنها بعد از کشتن پدر با شلیک گلوله، جسدش را در حاشیه جاده رها کردند.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۷۵
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل هفته گذشته افرادی که برای تفریح به حاشیه جاده چالوس رفته بودند با جسد غرق در خون مردی رو‌به‌رو شدند که در حاشیه جاده رها شده بود.آنها با پلیس تماس گرفته و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد جسد متعلق به مردی ناشناس است که با شلیک دو گلوله به سرش از پا درآمده بود. صحنه کشف جسد نشان داد، اودرمحل دیگری به قتل رسیده وسپس جسدش به آنجا منتقل ورهاشده بود.جسد به پزشکی‌قانونی منتقل شد و ماموران تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و رازگشایی از قتل را ادامه دادند. دو‌روز بعد زنی با مراجعه به پلیس آگاهی کرج از ناپدید شدن همسرش خبر داد. این زن مدعی شد چند روز قبل همسرش از خانه بیرون رفت و بعد از آن ناپدید شد. در این مدت هم جست‌وجوها برای یافتن او بی‌نتیجه مانده و می‌ترسد بلایی سر او آمده باشد.ماموران که احتمال می‌دادند جسد کشف‌شده در جاده چالوس، متعلق به شوهراین زن باشدازاوخواستند به پزشکی‌قانونی برودکه او توانست هویت شوهرش را شناسایی کند.  در ادامه برادر مقتول با حضور در پلیس آگاهی سرنخ کشف راز قتل را به ماموران داد و گفت: ما اهل یکی از شهرهای غربی کشور هستیم. چند روز قبل برادرم همراه پسر و دوستش به زادگاه‌مان رفته بودند و بعد از ترک آنجا، ناگهان برادرم ناپدید شد تا این‌که متوجه قتلش شدیم. 
ماموران که احتمال می‌دادند این مرد قربانی سناریوی خانوادگی شده باشد، تحقیقات را روی خانواده‌اش متمرکز کرده و متوجه تماس همسر مقتول با دوست شوهرش شدند که شک ماموران را به موضوع بیشتر کرد. سرانجام همسر، پسر و دوست مقتول بازداشت شده و تحقیقات از آنها ادامه داشت تا این‌که پسر۱۷ساله مقتول لب به اعتراف گشودوگفت: مدتی بود با پدرم اختلاف داشتیم و با مادرم تصمیم به قتل او گرفتیم. مادرم موضوع را با دوست پدرم در میان گذاشت و او قبول کرد در اجرای نقشه قتل به ما کمک کند. طبق نقشه با تهیه اسلحه و به بهانه گردش به زادگاه پدرم رفتیم و دنبال فرصتی بودیم تا نقشه را اجرا کنیم. در مسیر برگشت در یک نقطه از جاده چالوس توقف کرده و دوست پدرم با شلیک دوگلوله پدرم راداخل ماشین کشت.سپس به سمت کرج حرکت کرده ودرمحلی خلوت جسدرادر حاشیه جاده رها کردیم. وقتی به کرج آمدیم، روکش‌های صندلی راعوض کرده وماشین راشستیم تا ردی ازخون باقی نماند اماماموران خیلی زود به ما مشکوک شده ودستگیر شدیم.این درحالی است دوست مقتول دربازجویی‌های اولیه، پسر نوجوان را به عنوان قاتل معرفی کرده است. سرهنگ حکمت‌ا...شجاعی، رئیس‌پلیس آگاهی استان البرزبااشاره به این خبر گفت:«پسر نوجوان مدعی است دوست پدرش مرتکب قتل شده که سه متهم در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ادامه دارد.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها