۱۱ طرح صنعتی در استان یزد به بهره برداری می‌رسد

یزد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تا پایان سال ۱۱ طرح صنعتی امسال دراستان یزد به بهره برداری می‌رسد که اشتغال بیش از سه هزار نفر را به همراه دارد.
کد خبر: ۱۴۶۲۴۷۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدکاظم صادقیان اظهار داشت: ۱۱ طرح صنعتی در سال جاری افتتاح می‌شود که سرمایه گذاری این طرح‌ها ۳۱ هزار میلیارد تومان بوده و اشتغال سه هزار و ۳۴۱ نفر را به دنبال دارد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: این طرح‌ها با ارزآوری برای استان و کشور همراه خواهد بود و خوراک واحد‌های صنعتی را تامین می‌کند.

وی درباره طرح‌های افتتاح شده این هفته دراستان هم خاطرنشان ساخت: چند روز پیش شاهد افتتاح پنج طرح با سرمایه گذاری سه هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۲۶ نفر بودیم.

صادقیان هدف از افتتاح این طرح‌ها را تکمیل زنجیره‌های تولیدی عنوان کرد و افزود: این مساله سبب می‌شود تا ارزش افزوده بیشتری برای ما به وجود بیاید که در حوزه صنایع سلولزی نیز این رویکرد وجود دارد و وارد صنعتی شدیم که هم آبخواهی کمی دارد و هم در زمینه محیط زیستی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی درباره واحد‌های احیا شده در دولت سیزدهم اظهار داشت: ۷۵ واحد صنعتی در سه سال گذشته احیا شده که بازگشت هزار و ۳۰۰ نفر را به چرخه اشتغال به همراه داشت و سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی هم با بازگشایی این واحد‌ها به اقتصاد استان بازگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها