رئیس ستاد انتخابات امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

بهانه به دست دشمنان نظام ندهیم

محمدرضا میرشمسی معتقد است که توصیه رهبر انقلاب به نامزد‌های انتخاباتی مبنی بر پرهیز از اظهاراتی که دشمن شادکن باشد تذکری برای همیشه تاریخ است.
محمدرضا میرشمسی معتقد است که توصیه رهبر انقلاب به نامزد‌های انتخاباتی مبنی بر پرهیز از اظهاراتی که دشمن شادکن باشد تذکری برای همیشه تاریخ است.
کد خبر: ۱۴۶۱۹۲۱
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین

محمدرضا میرشمسی رئیس ستاد انتخابات امیرحسین قاضی زاده در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه ما در هر شرایطی باید مراقب باشیم که بهانه به دست دشمنان نظام و انقلاب ندهیم خاطرنشان کرد: این یک اصل کلی در تمام مراحل انتخاباتی است و توصیه رهبری مبنی بر اینکه سخنان نامزد‌ها دشمن شادکن نباشد توصیه‌ای برای همیشه تاریخ است.

وی ادامه داد: با این وصف، برخی از نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هدف جمع آوری رای و جذب و جلب آرای اقشار خاکستری یا ساکت جامعه در پی آن هستند تا با ندیدن واقعیت‌ها و حتی بعضا تحریف حقایق مسائل را بگونه‌ای دیگر نشان دهند. حتی برخی برآنند که به زعم خود به بیان نقاط ضعف در ساختار نظام جمهوری اسلامی بپردازند بدون اینکه به این مساله توجه کنند که وجود این ضعف‌ها ناشی از عوامل دیگری است. 

میرشمسی گفت: طبیعی است که در چنین شرایطی که دشمنان نظام کاملا صحنه سیاسی کشور را رصد می‌کنند در بوق و کرنا می‌کنند که جمهوری اسلامی در درون خود با شکاف‌های زیادی مواجه است و نامزد‌های مختلف با سلائق گوناگون توان رسیدن به توافق در یک موضوع ساده را ندارند. این در حالی است که ایران اسلامی جایگاه بسیار رفیع در عرصه بین المللی دارد و نباید به گونه‌ای سخن گفت که این جایگاه و پایگاه در منظر جهانی تضعیف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید کاملا مراقب سخنان و اظهاراتی که از سوی برخی مطرح می‌شود بود و به این نکته توجه و تذکر داد که انتخابات مربوط به داخل کشور است. از سویی دیگر باید به این مساله هم تاکید شود که وعده‌ها و قول‌هایی که از سوی نامزد‌ها داده می‌شود باید کاملا با توجه به ساختار‌های جمهوری اسلامی باشد و هر نامزدی باید متوجه باشد که هر کسی که بر مسند ریاست جمهوری تکیه می‌زند باید بداند که طرح‌ها و برنامه‌هایی ارائه داده است زمانی حالت اجرایی پیدا می‌کند که در قالب قانون اساسی باشد و رئیس جمهور مبتنی بر همین چارچوب‌هایی که این میثاق ملی تعیین کرده می‌تواند نسبت به اجرایی شدن برنامه‌های خود اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها