سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفتگو با جام جم آنلاین:

نامزد‌ها جلوی سوءاستفاده دشمنان را بگیرند

نماینده چابهار می‌گوید: نامزد‌های انتخاباتی باید برای مقابله با ترفند‌های دشمنان بگونه‌ای موضعگیری کنند تا مردم با نشاط و اشتیاق بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
نماینده چابهار می‌گوید: نامزد‌های انتخاباتی باید برای مقابله با ترفند‌های دشمنان بگونه‌ای موضعگیری کنند تا مردم با نشاط و اشتیاق بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
کد خبر: ۱۴۶۱۹۲۵
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین

محمدانور بجارزهی سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف با بیان اینکه توصیه رهبری خطاب به نامزد‌های ریاست جمهوری باید مورد توجه همگان باشد به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: ما باید متوجه این موضوع باشیم که در ایران اسلامی زندگی می‌کنیم. کشوری که رنگین کمانی از اندیشه ها، تفکرات و اقوام مذاهب است و هر کدام از رنگ‌ها هم معنای خاص خود را دارد.

وی اضافه کرد: مقام رهبری بر احترام به همه افکار و عقاید تاکید داشته و دارند. ضمن اینکه ما در برهه بسیار حساسی بسر می‌بریم و در چنین شرایطی الزامی است که با صاحبان دیدگاه‌ها و نظرات مختلف به درستی صحبت کنیم و این شیوه کاملا براساس الگو برداری از سنت نبوی و سیره ائمه اطهار است که با همگان با احترام برخورد می‌کردند.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه نامزد‌ها از صلاحیت برخوردارند و دارای پایگاه سیاسی و اجتماعی در بین مردم هستند خاطرنشان کرد: با توجه به وزن و اعتبار هر یک از نامزد‌های محترم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ضرورت دارد که هر کدام از آن‌ها مراقب اظهارات و سخنان خود باشند تا مورد استفاده دشمنان قرار نگیرد چه اینکه معاندان همواره در پی سوءاستفاده از شرایط کشور هستند و برای منفی بافی در جامعه اسلامی تولید خبر می‌کنند و سعی دارند با القای این شبهه که کاندیدا‌های انتخاباتی حتی تحمل کنار هم نشستن و شنیدن سخنان همدیگر را در یک مدت زمان کوتاه ندارند مردم را نسبت به حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کنند و بنابراین نامزد‌های انتخاباتی باید برای مقابله با ترفند‌های دشمنان بگونه‌ای موضعگیری کنند تا مردم با نشاط و اشتیاق بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها