سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در گفتگو با جام جم آنلاین:

دشمن را امیدوار نکنید

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی گفت: کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری برای جلب توجه و خدای نکرده برای ایجاد رضایت در جریان‌های مقابل نظام نباید از تعابیری استفاده کنند که دشمنان را امیدوار و مردم خودمان را ناامید کند.
سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی گفت: کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری برای جلب توجه و خدای نکرده برای ایجاد رضایت در جریان‌های مقابل نظام نباید از تعابیری استفاده کنند که دشمنان را امیدوار و مردم خودمان را ناامید کند.
کد خبر: ۱۴۶۱۹۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، مالک شریعتی درباره بیانات رهبر انقلاب در خصوص اینکه کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند، افزود: یکی از نکاتی که در رقابت‌های انتخاباتی اهمیت بالایی دارد، امید دادن به مردم است.

وی ادامه داد: کاندیدا‌هایی که دائم می‌گویند؛ امکان ندارد، نمی‌شود، نخواهیم توانست و مشکلات آنقدر زیاد است که امکان برطرف شدن آن‌ها وجود ندارد در واقع امید مردم را ناامید می‌کنند.

به گفته شریعتی افرادی که چنین اظهاراتی را بیان می‌کنند در تقابل با این توصیه عمل کرده و مردم نیز به آن‌ها پاسخ مثبتی نخواهند داد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه نظام در ادوار مختلف دستاورد‌هایی داشته است، عنوان کرد: برخی از این دستاورد‌ها مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است که در قله این موارد قانون اقدام راهبردی مجلس یازدهم قرار دارد.

وی ادامه داد: این قانون مسیر تعامل با غرب را درست کرد. به عبارت دیگر این قانون از تقابل یک طرفه‌ای که غرب با ایران داشت به یک تعامل دو طرفه منجر شد.

شریعتی یادآور شد: متاسفانه برخی کاندیدا‌ها یا اعضای ارشد ستاد آن‌ها با وجود اطلاع از این موضوع و تاکیدی که رهبری نسبت به اهمیت این قانون داشته‌اند در شش ماه پایانی دولت دوازدهم که مصادف بود با تصویب و اجرای این قانون، این دوره را دوره تلخی نامیدند و به نظر می‌رسد که چنین مسائلی است که دشمن را شاد می‌کند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی با تاکید بر اینکه در حوزه سیاست خارجی نظام باید یک صدا داشته باشد و یک ارزیابی را اعلام کند، تصریح کرد‌: دولت‌ها مجری سیاست‌های نظام هستند و مصوباتی که مجلس داشته و شورای نگهبان آن‌ها را تایید کرده است نیز قانون هستند و باید اجرا شوند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی و سیاست داخلی سلایق مختلف است، عنوان کرد: چنین حوزه‌هایی محل رقابت است. اما سیاست‌های کلی نظام و اصل ۱۱۰ قانون اساسی نباید محل خدشه قرار بگیرد.

شریعتی بیان کرد: نامزد‌ها در انتخابات برای جلب توجه و خدای نکرده برای ایجاد رضایت در جریان‌های مقابل نظام نباید از تعابیری استفاده کنند که دشمنان را امیدوار و مردم خودمان را ناامید کند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه بیانات رهبر انقلاب آستانه مناظره چهارم مطرح شده است، عنوان کرد: این مناظره با موضوع سیاسی برگزار می‌شود و سیاست خارجه نیز در آن مطرح خواهد شد. این در حالی است که احتمال دارد برخی کاندیدا‌ها برای جلب نظر بخشی از آرا بخواهند دستاورد‌ها و چارچوب کلی نظام را در حوزه سیاست خارجی زیر سوال ببرند. در واقع این بیانات هشداری است برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها