لزوم برخورد با بسترسازان نفرت پراکنی در عرصه انتخابات

ملت ایران بار دیگر در فضای انتخاباتی قرار دارد و در پی آن است تا با خلق یک حماسه دیگر پیمان خود با نظام جمهوری اسلامی را تجدید کند.
ملت ایران بار دیگر در فضای انتخاباتی قرار دارد و در پی آن است تا با خلق یک حماسه دیگر پیمان خود با نظام جمهوری اسلامی را تجدید کند.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۹۵
نویسنده محمد اسماعیل کوثری نماینده تهران
در چنین فضایی رهبر انقلاب مثل گذشته بار دیگر ضمن توصیه آحاد ملت به حضور گسترده پای صندوق‌های رای و مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت کشور، همه نامزد‌ها و هواداران آن‌ها به پرهیز از بداخلاقی دعوت کردند.
 
اگرچه این رهنمود با استقبال گسترده مردم مواجه شد، اما با این وصف، چه در فضای حقیقی و چه در عرصه مجازی شاهد حضور پروژه بگیرانی هستیم که بسترساز بداخلاقی‌های انتخاباتی هستند و تلاش دارند که فضای جامعه را با دروغ و نفرت پراکنی آشفته کنند. اینکه نکته را هم باید در نظر گرفت که لزوم پروژه بگیران و بسترسازان نفرت پراکنی و بداخلاقی در جامعه سیاسی ایران لزوم جزو هواداران و ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیستند و با رصد بسیاری از این محافل خبرساز می‌توان نشانه‌های خارج از مرز‌های ایران را پیدا کرد.
 
واقعیت این است که پروژه بگیران که الان مشغول فعالیت هستند در شرایط دردصد اعمال پروژه‌ها و طرح‌های منافقانه خود برآمدند که رهبر انقلاب پیشبرد درباره آن‌ها رهمنود‌های روشنی را ارائه دادند و دستگاه‌های ذیربط هم هشدار‌های لازم را در زمینه مواجه به مروجان بداخلاقی در عرصه انتخابات داده بودند. 
 
درچنین شرایطی معقتدم که این عوامل باید هر چه زودتر شناسایی شوند و با آن‌ها برخورد شود. چون کسانی خود را نسبت به تذکرات رهبری بی اعتنا نشان می‌دهند و خلاف این رهنمود‌ها عمل می‌کنند دیگر جایی برای مساحمه و چشم پوشی نسبت به اعمال و رفتار‌های آن‌ها باقی نمی‌ماند.
 
رهبر انقلاب در روز چهاردهم خرداد در مرقد امام راحل به همه آحاد ملت و مسئولان کشور درباره انتخابات پیش رو توصیه‌ها و رهنمود‌های روشنی بیان فرمودند. از جمله مخاطبان این توصیه‌های نامزد‌های انتخاباتی هستند. 
 
کسانی که برای حضور در رقابت چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردند و در حاضر با استفاده از فرصت تبلیغاتی قانونی طرح‌ها و برنامه‌های خود را در صورت پیروزی در انتخابات به مردم ایران ارائه کردند و این ذهنیت برای آن‌ها ایجاد شد که می‌توانند مسئولیت بپذیرند و راه آیت الله شهید رئیسی را ادامه دهند طبیعی است بیش از هر کس دیگری مسئولیت اتخاذ رفتار و رویکردی مطابق با اخلاق اسلامی با آن‌ها است؛ بنابراین الزامی است که نامزد‌ها به محض مشاهده هر گونه رفتاری خلاف اخلاق در بین هواداران یا ستاد‌های انتخاباتی جزو اولین کسانی باشند که با چنین رویکردی برخورد می‌کنند. 
 
موضوع دیگر آنکه اگر مشخص شود کسانی که دست به بی اخلاقی می‌زنند جزو طیف پروژه بگیران هستند و از بیرون به آن‌ها خط داده می‌شود با صراحت از این افراد و اینگونه رفتار‌ها اعلام برائت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها