اولویت‌های دولت آینده از زبان سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس توضیحاتی را درباره الویت‌های دولت آینده بیان کرد.
کد خبر: ۱۴۶۰۴۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، سید امیر حسین قاضی‌ زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با فارس درباره اولویت‌های دولت چهاردهم گفت: به اعتقاد بنده یکی از اولویت دولت چهاردهم باید حفظ دستاورد‌های دولت حضرت آیت‌الله رئیسی در حوزه سیاست خارجی باشد.

وی افزود: یکی دیگر از اولویت‌ها باید تلاش برای حفظ یکپارچگی داخلی و تمرکز بر حل فصل مسائل معیشتی مردم باشد.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: ارتقاء و بهبود وضعیت خانواده‌های ایرانی هم از الویت‌های دیگری است که باید رئیس‌جمهور دولت جدید مورد توجه قرار دهد. بالاخره خانواده‌های ایرانی در عرصه‌های مختلف الان مشکلات و دغدغه‌هایی دارند که دولت باید با سیاست‌گذاری درست تلاش کند دغدغه‌ها را به حداقل برساند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توضیح ارتقاء و بهبود وضعیت خانواده‌های ایرانی اضافه کرد: مثلا ایجاد اشتغال برای فرزندان یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها است. ازدواج فرزندان، داشتن فرزند و مسکن و... از دغدغه‌های دیگر است که باید برای آن برنامه ریزی داشت و ما برنامه‌های خوبی را برای این مسائل داریم.

وی گفت: ما برای حل این مسائل طرحی را آماده کردیم که در این طرح مسائل مختلف و راهکار‌ها دیده شده است.

وی در پایان درباره احتمال وحدت با نامزد‌های دیگر جبهه انقلاب گفت: قبلا هم گفته ام که بنده خود را متعلق به جبهه انقلاب می‌دانم و به هر تصمیمی که مجموعه جبهه انقلاب به آن برسد از ان تبعیت می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها