معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان بوشهر خبرداد؛

شروع برنامه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 3تا6 سال

فردا به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می شود؛

رقابت 118معلول بوشهری در اولین آزمون استخدامی

در این آزمون، 118دواطلب معلول در استان بوشهر شرکت دارند که از بین آنها تعداد 35نفر در دستگاههای اجرایی به استخدام در می آیند.
کد خبر: ۱۴۵۹۷۸۰
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم-اولین آزمون اسـتخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت" در روز پنج شـنبه مـورخ ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۲۸۰۸ داوطلب دارای معلـولیت در ۳۱ اسـتان برگزار خواهد شد.

در این آزمون، 118دواطلب معلول در استان بوشهر شرکت دارند که از بین آنها تعداد 35نفر در دستگاههای اجرایی به استخدام در می آیند.

شرکت کنندگان فردا صبح ساعت 9صبح می توانند به آدرس چهار راه دادگستری ، هلال احمر،ساختمان جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

برگزاری آزمون استخدامی خاص معلولان برای نخستین‌بار در کشور در پی دستور رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله رئیسی و به منظور جذب و بکارگیری ۴۳۳۶ نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود و همه شرکت کنندگان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند.

شایان ذکر است:با اجرای این آزمون تعداد ۴۳۳۶ نفر از افراد دارای معلولیت، از محل مانده مجوز سهمیه سه درصد معلولان در آزمون‌های استخدامی سنوات گذشته جذب و بکارگیری می‌شوند.

گفتنی است: ثبت نام در این آزمون بهمن و اسفند ماه سال گذشته و از طریق  سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir انجام شده است و ثبت نام کنندگان برای شرکت در آزمون می توانند از طریق این سایت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها