به گزارش جام جم آنلاین،شهریار سرداری، رسیدگی به خرابیهای خط تلفن یا ضعف پهنای باند اینترنت را معطوف به ثبت تیکت در سامانههای مشخص شده عنوان کرده و اظهار کرد: در اپراتورهای خصوصی تلفن همراه با پشتیبانی از ضعف در آنتندهی، شماره ۱۹۵ در اختیار شهروندان است تا با ثبت شکایات خود، رسیدگی به مشکلات آنها انجام شود.
همچنین برای سیمکارتهای همراه اول، شماره ۹۹۹۰ مختص این کاربران بوده و میتوانند با تماس و ثبت شکایت، اقدام به پیگیری مشکل خود کنند.
وی افزود: سامانه تنظیم مقررات به آدرس cra.ir نیز برای شهروندان مهیا شده و میتوانند با ثبت شکایات خود و ارسال تیکت، ظرف چند روز آینده، منتظر برای حل نواقص پهنا و اینترنت خود باشند و تمامی اپراتورها موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن، نسبت به برطرف ساختن نواقص پهنا و باند، اقدام کنند؛ همچنین به طور جدی پیگیر هستیم تا به تمامی تیکتهای ارسال شده، پاسخ داده شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم