جشنواره ملی رسانه ای جام جوانی در ایستگاه پایانی

اولین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» با معرفی 17 اثر برتر از سراسر کشور در «گرگان» مرکز استان گلستان به کار خود خاتمه داد.
اولین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» با معرفی 17 اثر برتر از سراسر کشور در «گرگان» مرکز استان گلستان به کار خود خاتمه داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۷۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مجتبی تاجیک، مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در نخستین جشنواره ملی رسانه ای جام جوانی اظهار کرد: این جشنواره آغازی برای همکاری رسانه های کشور با خادمان جوان کشور خواهد بود و بستری مناسب برای ارتباط موثر ایجاد خواهد کرد.

در نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» 72٠ اثر از 22 استان کشور در چهار قالب «صوت، تصویر، عکس، فضای مجازی و مطبوعات» در موضوعات مختلف از جمله جوان و انتخابات، جوان و مشارکت اجتماعی، جوان و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، جوان کارآفرین، جوان نخبه، روایت پیشرفت جوانان، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، عفاف و حجاب، جوان ورزشکار و ازدواج و فرزندآوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
 لازم به ذکر است که با نظر هیئت داوران 17 خبرنگار و فعال رسانه‌ای برتر کشور معرفی و با اهدای لوح، تندیس و جایزه نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش صوت و رادیو «لطیفه دوجی» از رادیو گلستان با مستند گزارشی مد و لباس به مقام نخست رسید، محمد مهدی محمدیان از رادیو بوشهر و سارا شاکری از رادیو گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند و در این بخش از اثر مینی فیچر حسین شجاع تقدیر شد.

در بخش عکس، طراحی و گرافیک «محمد جواد پردخته» از استان گیلان مقام اول را کسب کرد، زهرا صفری از گلستان و  سیده طاهره شاهچراغ از تهران به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند همچنین اثر علیا عسکری از خبرگزاری مهر گلستان شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش ویدئو و موشن گرافی «ریحانه قاسمی» از استان اصفهان اول شد.
حمیدرضا شیبک از معاونت خبر واحد گلستان و حدیث سپهری از گلستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند همچنین اثر عباس بهرامی از گلستان و مطهره قاسمی از گروه فرهنگی هنری، نسل نوظهور بندرگز شایسته تقدیر شناخته شد. در بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها «سعیده اسدیان» از خبرگزاری برنا تهران به رتبه نخست دست یافت، صدیقه رضوانی نیا و وحید تفریحی هر دو از خراسان رضوی به ترتیب رتبه دوم و سوم این بخش را از آن خود مردند و اثر اعظم محبی از خبرگزاری فارس گلستان شایسته تقدیر شناخته شد.
داوران، بخش عکـس و طراحی این جشنواره مهدی تیرانی، یحیی کریم آبادی  و محمد شیخی بودند.
آثار بخش صـوت و رادیو را مجتبی طالبی، حمید کاویانی و مریم ملانوروزی داوری کردند و شبیر دائمی، محمد چراغعلی و سید فرید موسوی داوران بخش مطبوعات این جشنواره بودند.
همچنین با توجه به دانش و تجربه دو داور بخش صوت و رادیو در بخش ویدئو و موشن گرافی، علاوه بر اینکه آثار توسط این داوران داوری شد، محمد مهدی ناصری نیز داور سوم این بخش از جشنواره بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها