معاون ورزش و جوانان گلستان خبر داد؛

انتخاب 17 اثر برگزیده جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»

معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» در نیمه نخست خرداد ماه خبر داد.
معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» در نیمه نخست خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۲۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حامد ملاحسنی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» اول اسفندماه سال 1402 منتشر شد، اظهار کرد: بعد از یک دوره تمدید، 72٠ اثر در قالب صوت، تصویر، عکس، مطبوعات و خبرگزاری‌ها از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسید و با محوریت فعالیت جوانان و انعکاس اخبار توسط رسانه‌های مختلف توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه اختتامیه این جشنواره شنبه «12 خردادماه» در سالن اجتماعات حوزه هنری استان گلستان برگزار می‌شود، ادامه داد: پس از بررسی آثار، 17 اثر برگزیده توسط داوران انتخاب شد که در روز مذکور تجلیل می‌شوند.

معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان از تغییر زمان برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره که پیش از این مقرر شده بود «سوم خرداد» برگزار شود و با ایام شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه مصادف شد، خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره مذکور با موضوعات مختلف از جمله روایت پیشرفت جوانان طراحی شد که با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه رئیس جمهور شهید و اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه با هدف سازندگی و پیشرفت نظام در حوزه‌های گوناگون این مسأله در تصمیم‌گیری داوران لحاظ شده است.

دبیر اولین جشنواره ملی رسانه‌ای جام جوانی با بیان اینکه قطعاً این رویه در مجموع فعالیت بیش از 15٠ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان استان گلستان ادامه پیدا می‌کند، افزود: آثار تهیه‌کنندگان، خبرنگاران و عکاسان و هنرمندان 22 استان به جشنواره ارسال شد و انتخاب آثار برگزیده با دقت نظر 12 داور در دو بعد فنی و محتوایی انجام گرفت تا حق هیچ شرکت‌کننده‌ای ضایع نشود.

وی با تأکید بر اینکه اعضای مؤسسه ره پویان افق روشن استرآباد از سازمان‌های مردم نهاد زیرمجموعه معاونت به عنوان مجری اصلی طرح و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره، عباس رسول آبادی، علی اصغر سلیمانی و نجمه جهان تیغ همکاری و پیگیری بسیار خوب و مثبتی برای برگزاری این رویداد فرهنگی، هنری داشتند، تصریح کرد:‌ امیدواریم با توجه به توانمندی سمن ها میزبانی و اجرای طرح‌های بزرگ استانی، منطقه‌ای، ملی و حتی بین‌المللی را داشته باشیم و دبیرخانه این جشنواره برای نوبت بعدی هم به گلستان واگذار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها