در جلسه تنظیم بازار استان هرمزگان مطرح شد :

افزایش ساعت میدان میوه و تره بار در شیفت بعد از ظهر

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه تنظیم بازار استان هرمزگان از افزایش ساعات کار میدان میوه و تره بار خبر داد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه تنظیم بازار استان هرمزگان از افزایش ساعات کار میدان میوه و تره بار خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۰۱

هجم انلاین-رمزگان-جام رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه تنظیم بازار استان هرمزگان از افزایش ساعات کار میدان میوه و تره بار خبر داد.

خلیل قاسمی در این نشست گفت : در بازار میوه و تره بار ، مرغ و ماهی اصلاحتی باید انجام گردد، که از عمده تصمیمات مهم این جلسه بود. وی عنوان کرد: بازار مرغ و عرضه آن به سه تا شبکه تعاون روستایی، شهرداری و صنفی تعریف گردید که هر کدام این ها با قیمت متفاوت که قیمت‌ها هم بر اساس تصمیمات جلسه اعلام شد در استان عرضه می شود.

قاسمی افزود : در خصوص عرضه ماهی هم مکان‌های جدیدی در شش نقطه از شهر جا نمایی گردید که با همکاری شیلات قیمت‌های مصوب و مشخص اعلام می گردد.

وی مهم ترین تصمیم این جلسه افزایش ساعت کاری میدان میوه و تره بار برشمرد و عنوان کرد : ساعت کار میدان میوه تره بار در شیفت بعد از ظهر برای خرده فروشی و نحوه تردد خانوارها به میدان مرکزی بندرعباس برای خرید میوه انجام پذیر می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد : متخلفینی در شبکه‌های توزیعی که با قیمت‌های بالاتر یا سوء استفاده‌های احتمالی وجود دارند که توسط بازرسان ما در قالب گشت‌ها و نظارت‌هایی که انجام میدهند با آنها برخورد قانونی انجام می شود.

قاسمی در پایان تاکید کرد و گفت : شهروندان محترمی که تخلفی اعم از گران فروشی و … دیدند سریعا با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان هم در این نشست افزود : بازار میوه در رصد کامل بازرسان ما می باشد و عرضه کنندگان باید اتیکت درج قیمت روی تمام محصولات خود داشته باشند، در غیر اینصورت تخلف محسوب میشود و توسط بازرسان ما با متخلفین برخورد می گردد.

newsQrCode
برچسب ها: صمت هرمزگان میوه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها