دو کیلومتر از مسیر سبز دوچرخه سواری ساحلی به بهره برداری می رسد

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار از بهره برداری مسیر ویژه دوچرخه سواری به طول دو کیلومتر و صد متر خبر داد.
معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار از بهره برداری مسیر ویژه دوچرخه سواری به طول دو کیلومتر و صد متر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۲۵۷

هرمزگان-جام جم انلاین--معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار از بهره برداری مسیر ویژه دوچرخه سواری به طول دو کیلومتر و صد متر خبر داد.

محمد روا معاون عمرانی و امور زیربنایی ، با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل سبز بخش بزرگی از مشکل آلودگی هوا و ترافیک را برطرف و باعث ترویج ورزشهای همگانی و فرهنگ دو چرخه سواری می شود افزود: عملیات احداث دو کیلومتر و صد متر مسیر سبز دوچرخه سواری با اعتباری بالغ بر ۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در نوار ساحلی بندرعباس از ابتدای آکواریوم  بندرعباس تا بوستان شب به عنوان فاز یک تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

روا در ادامه گفت : در جهت ایمن سازی و تامین امنیت جانی و سلامت دوچرخه سواران در طول مسیر حفاظ های پلاستیکی جانمایی و نصب گردیده است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار عنوان نمود:اهدافی که در این طرح باید محقق شود در مرحله اول توسعه همه جانبه شهر را در بر می گیرد و‌ در مرحله دوم توجه به زیر ساختهای ورزشی و فرهنگ سازی برای استفاده از دو چرخه برای جابجایی های درون شهری ست کما اینکه در خیلی از شهرهای دنیا روزهای خاصی را در هفته تحت عنوان روز هوای پاک یا روز بدون ترافیک یا روز استفاده از حمل و نقل عمومی مشخص می کنند و شهر یکپارچه از یک نوع وسیله جابجایی و تردد استفاده می نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها