سیمای رسانه ملی در نیمه خرداد

شبکه‌های سیما به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد، ویژه برنامه‌های متنوعی را در قالب ساختار‌های گوناگون آماده پخش کرده اند.
شبکه‌های سیما به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد، ویژه برنامه‌های متنوعی را در قالب ساختار‌های گوناگون آماده پخش کرده اند.
کد خبر: ۱۴۵۹۲۷۳

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مستند، برنامه‌های گفتگو محور، ترکیبی و ... از جمله ساختار‌هایی است که به مناسبت ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و یوم الله پانزده خرداد روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود.

شبکه‌های سیما با تولید ویژه برنامه‌هایی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به روایت‌های متنوع از حضور اقشار و رده‌های سنی مختلف و اقوام گوناگون ایران اسلامی در مراسم ارتحال می‌پردازند و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در شبکه‌های اصلی پوشش داده می‌شود.
همچنین در برنامه‌های گفتگو محور ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خط امام (ره) تبیین و بازخوانی خواهد شد و تولیدات کوتاه جدید، فیلم ها، مستند‌ها و سرود‌های حماسی در معرفی شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) نیز روی آنتن می‌رود.

«ایران عزیز» شبکه یک سیما در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
ویژه برنامه «ایران عزیز» در قالب برنامه زنده از ساعت ۸:۳۰ روز چهاردهم خرداد ماه با حضور کارشناسان با موضوع رحلت امام خمینی (ره) از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. در این برنامه، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی (ره) به صورت زنده پخش خواهد شد.
همچنین این برنامه در روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد ساعت ۱۱ با حضور شاعران و میهمانان مختلف پخش خواهد شد.
برنامه گفتگو محور و تحلیلی «جریان» دوشنبه ۱۴ خرداد ماه ساعت ۲۰ به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
ویژه برنامه «جماران» از شنبه ۱۲ خرداد تا سه شنبه ۱۵ خرداد ماه ساعت ۲۳:۱۵ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.
همچنین برنامه «طرحی برای فردا» در روز‌های چهاردهم و پانزدهم ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن شبکه یک می‌رود.
مستند «۱۳ خرداد» در روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.
همچنین مستند‌های «عاشق خمینی» روز دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۸، «عیسی امام» سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۸ و «از مردستان تا خمینی» نیز سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۳:۳۰ پخش خواهند شد.
برنامه «صبح بخیر ایران» نیز روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه با حال و هوای مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روی آنتن خواهد رفت.
در ادامه برنامه‌های مناسبتی شبکه یک سیما، برنامه «پلاک یک» در فواصل برنامه‌ها با حال و هوای ایام ارتحال امام خمینی (ره) نیز روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

«ایام» شبکه دو در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
مستند «مسجد کاج» به مناسبت این روز‌ها در جدول پخش شبکه دو قرار گرفته است.
مستند «مسجد کاج» توصیف داستان ساخت مسجدی در روستایی است که میزبان حضرت امام خمینی (ره) بودند.
ویژه برنامه «ایام» نیز با حال و هوای مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های شبکه سه در سالروز ارتحال امام و قیام پانزده خرداد
شبکه سه سیما در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد برنامه‌های «سلام صبح بخیر»، «سیاست خارجی» و «به اضافه یک» را به طور ویژه پخش خواهد کرد.
برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» به مناسبت ارتحال امام (ره) و همچنین قیام ۱۵ خرداد برنامه را به صورت ویژه به روی آنتن می‌برد که به این مناسبت، مهمان‌ها و کلیپ‌هایی خاص این ایام را پخش می‌کند.
برنامه «سیاست خارجی» به تهیه کنندگی خان علیزاده و برنامه «به اضافه یک» به تهیه کنندگی رضا صیادی و اجرای محمدجعفر خسروی نیز در جهت پاسداشت این ایام، مهمان‌ها و ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده اند.

«ماجرای» شبکه چهار در قیام ۱۵ خرداد
برنامه «ماجرا» به مناسبت فرارسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد، در پنج قسمت از ۱۲ تا ۱۶ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود. دو قسمت اول این ویژه برنامه پیرامون بازشناسی اندیشه امام خمینی (ره) در برابر جریان تحریف امام (ره) و سه قسمت دیگر گزارشی دقیقی از قیام پانزده خرداد از منظر مبارزین و حکومت پهلوی و پیوند مردم و مرجعیت در این حماسه بزرگ خواهد بود.
همچنین در روز‌های یک شنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ گلچینی از برنامه‌های پخش شده مجموعه «برسد به دست فردا» که به حضرت امام خمینی (ره)، حوزه‌های علمیه و قیام ۱۵ خرداد پرداخته، از شبکه چهار پخش خواهد شد.
مستند‌های «روایت رهبری»، «تشییع بزرگ» و «تا صبح» نیز در جدول پخش شبکه چهار قرار گرفته اند. «روایت رهبری» یک مستند ۳ قسمتی است که در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه می‌رود و پخش آن از ۱۳ خرداد آغاز می‌شود.

«نسیمی شو» شبکه نسیم در سوگ
ویژه برنامه «نسیمی شو» به تهیه کنندگی و اجرای پرهام عمرانی یکشنبه ۱۳ خرداد و دوشنبه ۱۴ خرداد با حضور عبدالله اسفندیاری، دکتر ناصر ابوشریف، ایران ترابی، سید احمد بهاالدینی، محمد علی خوشنویس و فضل الله فرخ ساعت ۲۱ با مخاطبان خود در این ایام همراه می‌شود تا به تبیین این دو واقعه عظیم بپردازد.
همچنین مستند‌های «بازگشت» یکشنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۱۹، «ملاقات در مدار بسته» ساعت ۲۲، «امتحان» ساعت ۲۲:۳۰ و «سه سال سه روز» دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۸ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌روند.

«تشییع بزرگ» در شبکه آموزش سیما
شبکه آموزش سیما در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با پخش مستند‌های «بانو قدس ایران»، «تشییع بزرگ» و «خاطرات روز‌های داغ» ضمن پرداختن به ابعاد شخصیتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی فصل‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران را بازخوانی می‌کند.
«بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی پرتره‌ای از خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) است که نزدیک به ۶ دهه از زندگی خود را در کنار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران سپری کرد.
مصطفی رزاق کریمی در این فیلم از نزدیک‌ترین فرد به زندگی امام خمینی (ره) سراغ گرفته و با نگاهی موشکافانه مهم‌ترین اتفاقات زندگی ایشان را بدون کم‌وکاست روایت کرده است.
این فیلم مستند نخستین بار در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد و توانست جایزه بهترین فیلم این جشنواره را از آن خود کند. این مستند همچنین منتخب جشنواره‌های آسیاتک و آسیا پاسفیک نیز شده است.
همچنین شبکه آموزش سیما هم‌زمان با سالروز ارتحال امام خمینی و مراسم تشییع باشکوه امام امت در ۱۴خردادماه سال ۱۳۶۸، مستند «تشییع بزرگ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی فتاحی را نیز روی آنتن خواهد برد.
«تشییع بزرگ» روایتی متفاوت از بزرگ‌ترین تشییع پیکر یک رهبر عالی‌قدر است و جزئیات همه اتفاقاتی که در این روز رخ داده است را به تصویر کشیده است. در این اثر که مبتنی بر تصاویر آرشیوی تولید شده است، تصاویری کمتر دیده‌شده از مراسم تشییع امام خمینی (ره) در تهران و استقبال میلیونی مردم از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به نمایش درمی‌آید.
ازدحام جمعیت مردمی در این مراسم باعث می‌شود تا کامیون حامل پیکر امام خمینی نتواند به مسیر خود ادامه بدهد و به همین دلیل، تعدادی هلیکوپتر برای انتقال پیکر امام به بهشت زهرا وارد عمل می‌شوند.
مستند «تشییع بزرگ» دوشنبه ۱۴ خردادماه ساعت ۲۱ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.
مستند «خاطرات روز‌های داغ» نیز پرتره‌ای از ابوالفضل فتحی یکی از عکاسان حضرت امام خمینی (ره) است.
در این مستند از زندگی وی گفته می‌شود و اینکه از نوجوانی به منزل امام در قم رفت و آمد داشته است و در جریان بسیاری از اتفاقات آن دوره قرار دارد. حرفه خانوادگی و تخصص او عکاسی است و تصاویر زیادی از امام راحل و حوادث دوران انقلاب توسط ابوالفضل فتحی به ثبت رسیده است.
مستند «خاطرات روز‌های داغ» دوشنبه ۱۴ خرداد ماه ساعت ۰۷:۰۰ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

شبکه قرآن و معارف سیما
برنامه «یاد خدا» در ایام رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد به بررسی اندیشه‌های قرآنی حضرت امام خمینی (ره) و پاسخ به شبهات ولایت فقیه می‌پردازد.
برنامه «آرمان» نیز با بررسی شخصیت امام (ره) از منظر مقام معظم رهبری روی آنتن می‌رود.
پخش مراسم سالگرد حضرت امام (ره) از مرقد مطهر ایشان و میان برنامه‌های مرتبط با این ایام نیز در جدول پخش این شبکه جانمایی شده است.
مستند «ایران شهر» با نگاهی به موضوع تبعید حضرت امام خمینی (ره) روز یکشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۷ عصر و تکرار آن روز دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.
روز دوشنبه ۱۴ خرداد، مستند «عروج» روایتی از مردم اقلید در غم ارتحال امام خمینی (ره) ساعت ۱۵ و «روایت وداع» مستندی از مراسم تشییع پیکر مطهر امام خمینی (ره)، ساعت ۱۱:۳۰ صبح از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می‌شود.
مستند «تا صبح» شرحی بر حوادث و وقایع قیام ۱۵ خرداد، نیز روز دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۷ بر روی قاب شبکه قرآن و معارف سیما قرار می‌گیرد.
مستند «پایان سکوت» درباره نهضت ۱۵ خرداد و نقش امام راحل (ره) در این نهضت، هم روز جمعه ۱۸ خرداد ساعت ۲۲ برای علاقمندان پخش می‌شود.
همچنین، مستند «خطیب انقلاب» با بررسی نقش مراجع عظام در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، روز یکشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۸ صبح بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما قرار می‌گیرد.
سخنرانی آیت الله جوادی آملی در خصوص قیام ۱۵ خرداد در روز سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۱:۳۰ صبح از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن ومعارف سیما است.

میزبانی شبکه تهران از «سید آقا» در نیمه خرداد
برنامه ترکیبی «سید آقا» با اجرای احمد شفازاده و تهیه کنندگی سید ناصر سجادی در دو قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در گروه معارف شبکه تهران سیما تهیه و تولید شده است. این مستند با هدف تبیین و به تصویر کشیدن اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) برای جهانی سازی انقلاب اسلامی تهیه و تولید شده و در نیمه خرداد ماه رخ می‌نماید.
برنامه ترکیبی «سید آقا» در روز ۱۴ خرداد میزبان دکتر فواد ایزدی و حجت الاسلام ابوالقاسمی است تا سیر تحولات انقلاب اسلامی از ۱۴ خرداد ۱۳۴۲ تاکنون را تبیین نماید. همچنین مبحث جهانی سازی اسلام از نگاه امام خمینی (ره) و نامه رهبر انقلاب اسلامی ایران به جوانان اروپا نیز تحلیل و تبیین خواهد شد. 
رضا رفیعی، شاعر و حاج مجید شعبانی، مداح، شعر خوانی و مدیحه سرایی این برنامه ترکیبی را بر عهده دارند که از حسینیه امام رضا (ع) هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.
اما این برنامه در ۱۵ خرداد از حجت الاسلام حسینی نیشابوری مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حجت الاسلام محمودی رئیس ستاد هماهنگی تبلیغات استان تهران میزبانی خواهد کرد.
محور گفتگو‌های این برنامه ریشه‌های قیام ۱۵ خرداد است و حاج محمد نیک آریا، مداحی و محمود حسنی مقدس، شعرخوانی این برنامه را بر عهده خواهند داشت.
مستند «عیسای خمینی» به کارگردانی محسن سلیمانی روایتی از حاج عیسی، معروف به «عیسای خمینی» است. این مستند داستان عیسی جعفری، خادم روز‌های حیات امام خمینی (ره) و ارتباط او با رهبر انقلاب اسلامی ایران را نقل می‌کند و دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۵:۵۰ از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود.
مستند پرتره «تشییع بزرگ» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی فتاحی و نویسندگی محمد طه امیری دیگر تدارک این شبکه است. این مستند روایت‌گر سیر پرشور مردم در بدرقه، تشییع و تدفین پیکر مطهر حضرت امام خمینی (ره) است. تشییع بزرگ با محوریت گفتگو با خلبان‌هایی که وظیفه جابه‌جایی پیکر امام خمینی (ره) را بر عهده داشتند و نمایش تصاویر دیده نشده‌ای از روز تشییع (۱۶ خرداد ۱۳۶۸) و کابین خلبان بالگرد حامل پیکر امام (ره) تهیه شده است و دوشنبه ۱۴ خرداد ماه ساعت ۲۰ روانه آنتن می‌شود.
مستند «دکتر الیاسی» با موضوع بازسازی زندگیِ پزشک معالج امام خمینی (ره) و ذکر خاطرات ایشان سه شنبه ۱۵ خرداد ماه ساعت ۲۰ روانه آنتن می‌شود.
همچنین به مناسبت ۱۴ خرداد و انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری، مستند «ضیاءالدین» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی محمدرضا دهستانی سه شنبه ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌رود.
«ضیاءالدین» یک مستند پرتره اجتماعی ـ سیاسی است که حقایقی کمتر شنیده شده از زندگی رهبر معظم انقلاب را از دوران کودکی تا جوانی روایت می‌کند. این مستند به علاقه و بهره‌مندی رهبر معظم انقلاب نسبت به تفسیر، تبیین و قرائت قرآن کریم، از کودکی تا زمان انقلاب و تمام مراحل زندگی او و نقش ایشان در ترویج قرآن کریم می‌پردازد.
اپیزود‌های «کنترل»، «تنهایی»، «تا آرام گیرد»، از مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.
همچنین دوربین گزارشی «در شهر» و «در استان» با حضور در سطح شهر و استان، مراسم‌های معنوی و ملی که در این دو روز تاریخی برگزار می‌شود را گزارش می‌کند و تیم برنامه ساز «در استان» با حضور در شهرستان ورامین راهپیمایی مردم انقلابی و غیور این شهر را به مناسبت سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد پوشش تصویری می‌دهد.

«جهان آرا»‌ی شبکه افق در سالروز رحلت رهبر انقلاب
برنامه «جهان آرا» با حضور مهمان‌هایی پیرامون تبیین مواضع و بیانات امام راحل درباره ویژگی‌های دولت اسلامی ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود.
برنامه «شهید جمهور» به صورت ویژه روی آنتن می‌رود.
برنامه‌های «به افق فلسطین» با موضوع فلسطین و مقاومت در اندیشه امام خمینی (ره) و «خونه خودتونه» با گفتگو با محافظان و یا اطرافیان امام خمینی پیرامون سلوک خانوادگی ایشان، پخش می‌شوند.
مستند‌های «عاشق خمینی»، «فرمانده جنگ»، «پدر امت»، «ضیاء الدین» و «سر آغاز نهضت» نیز در جدول پخش شبکه افق جانمایی شده اند.

«آن سفر کرده» در قاب نمایش
فیلم‌های سینمایی «از کرخه تا راین» «آن سفر کرده» به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«روایت وداع» در شبکه سلامت
برنامه «روایت وداع» دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۸ به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) پخش می‌شود. همچنین برنامه‌های «مادر کودک» و «ضربان» نیز منعطف با این ایام روی آنتن می‌رود.

ایام رحلت بنیانگذار انقلاب و ۱۵ خرداد با شبکه مستند
مجموعه مستند «روزگار خمینی» به بررسی چگونگی شروع نهضت امام خمینی (ره) پرداخته و از شخصیت امام در این زمان و از مبارزات ایشان به روایت علیرام نورایی بیان می‌شود. این مستند ساعت ۲۰ پخش می‌شود.
مستند «سرآغاز نهضت» دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه مستند می‌رود. در این مستند به بررسی تاثیرات قیام ۱۵ خرداد بر روند پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته شده است.
مستند چهار قسمتی «راز‌های جماران» به روایت زندگی حضرت امام خمینی (ره) و مناسبات سیاسی و فردی ایشان از زبان محافظان بیت امام (ره) در حد فاصل سال‌های ۵۷ تا ۶۸ می‌پردازد.
مستند ۴۵ دقیقه‌ای «تشییع بزرگ» دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۹ پخش می‌شود. این مستند روایتگر سیر پرشور مردم در بزرگ‌ترین بدرقه، تشییع و تدفین پیکر حضرت امام خمینی (ره) است.
مستند ۲۶ دقیقه‌ای «روایتی از ملاقات در مدار بسته» دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن می‌رود. این مستند روز‌های بستری شدن امام خمینی (ره) در بیمارستان از نگاه دوربین مدار بسته اتاق ایشان در این مستند به تصویر کشیده شده است.
دو قسمت از مجموعه مستند «همت» با نام‌های «رویای رویان» و «رزمنامه» نیز دوشنبه و سه شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از قاب شبکه امید و کودک
فیلم‌های سینمایی «ژنرال» و «در امتداد خطوط» دوشنبه و سه شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش می‌شود.
انیمیشن‌های سینمایی «پا به پای آفتاب» و «مهر خاوران» دوشنبه و سه شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ پخش می‌شود.
مستند‌های «روزگار خمینی»، «انقلاب خمینی»، «میراث پاییز»، «آن روز» و «قاب رفاقت» با موضوع امام خمینی و شهدا و قیام ۱۵ خرداد در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه پخش خواهند شد.
کمیک موشن «ابر پهلوانان» که در هر قسمت یکی از چهره‌های ملی و تاثیرگذار در کشورمان را در قالب یک داستان کوتاه روایت می‌کند، نیز ساعت ۲۳:۴۵ روی آنتن می‌رود.
بیانات امام خمینی در موضوعات مختلف سیاسی و انقلابی در میان برنامه «امام امت» بعد از اذان ظهر پخش می‌شود.
همچنین میان برنامه‌های «به رسم امام» داستانک‌هایی از زندگی امام خمینی و «امام روح الله» بیانات امام خمینی در قالب گرافیکی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که پخش می‌شود.
همچنین انیمیشن‌های سینمایی «فرزندان روح الله» یک شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ و «پا به پای آفتاب» دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه کودک پخش می‌شود.

شبکه ورزش و ادای احترام به بنیانگذار انقلاب
برنامه «دوربین ورزش» که یک گزارش مستند از حضور جامعه ورزش و وزیر ورزش در مرقد امام خمینی (ره) و ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی است، در روز دوشنبه ۱۴ خرداد از شبکه ورزش پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های شبکه جام جم در ۱۴ و ۱۵ خرداد
مستند «روایت رهبری»، روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است. این مستند در سه قسمت روز‌های دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱ بامداد و ۱۳ و سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱ بامداد به روی آنتن می‌رود.
برنامه «آن سوی داستان» که به معرفی کتاب‌های مختلف می‌پردازد در این ایام با محوریت نوفل لوشاتو و ۱۵ خرداد، ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های تلویزیونی «مثل یک پدر» و «ستاره باران» دوشنبه و سه شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۷ صبح پخش می‌شود.
مستند «احیاگر قرن» که به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز ناصری در دفتر نمایندگی صداوسیما در بوسنی و هرزگوین ساخته شده، در خلال گفتگو با اندیشمندان و شخصیت‌های مذهبی دانشگاهی و اجتماعی به بررسی تاثیر انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) در منطقه بالکان می‌پردازد، و در تاریخ ۱۴ خرداد ساعت ۱:۵۰ از شبکه جام جم پخش می‌شود.
ویزه برنامه «رواق» دوشنبه و سه شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۱۲:۱۵، مستند «مدرسه فیضیه» سه شنبه ۱۵ خرداد ماه ساعت ۱۴، مستند «هدایت الله» سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۲۳ و پخش ویدیو‌های ارسالی از ایرانیان مقیم خارج از کشور که در وصف آفتاب جماران و خاطرات ماندگار روز‌های رحلت بیان می‌کنند، نیز در جدول پخش این شبکه قرار دارد.
ارتباط مستقیم با حرم مطهر امام راحل و پخش سخنرانی و مصاحبه‌های مردمی در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از مهمترین برنامه‌های است که برای بینندگان جام جم پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها