یک کارشناس حوزه روابط بین الملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

بهترین شیوه جهاد تبیین با انتشار یک نامه روشنگرانه

یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به انتشار نامه رهبر انقلاب تاکید کرد که محتوای این نام از محتوای غنی برخوردار است و جهاد تبیین به بهترین شکل خود در سطوح بین المللی اتفاق افتاده است.
یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به انتشار نامه رهبر انقلاب تاکید کرد که محتوای این نام از محتوای غنی برخوردار است و جهاد تبیین به بهترین شکل خود در سطوح بین المللی اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۱۸
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین
فواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به نامه رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان آمریکا خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشجویان در ایالات متحده با ابزار‌های مختلفی سرکوب می‌شوند و در زمانی که شما متعلق به جنبشی هستید که به طرق گوناگون با آن برخورد صورت می‌گیرد اگر در سطح بین المللی به شما توجه شود و مقامات ارشد کشور‌های دیگر به دغدغه‌های شما توجه نشان دهند یقینا این رویکرد به نفع این جنبش خواهد بود و باعث خوشحالی افرادی می‌شود که به آن جنبش تعلق دارد.
 
وی با اشاره به واکنش‌هایی که به انتشار این نامه در آمریکا صورت گرفته تصریح کرد: اگر به توئیت دب فیشر سناتور جمهوری خواه آمریکا توجه کنید درمی یابید که این نامه چه بازتابی داشته است. او در صفحه شخصی خود به پیام رهبر انقلاب واکنش نشان داد و نوشت که بسیاری از دانشجویان ما به این نظرات افتخار می‌کنند. همچنین برایان مست دیگر سیاستمدار و نماینده ایالات متحده هم در خصوص این نامه خطاب به دانشجویان آمریکایی نوشت که اگر آیت الله از شما حمایت می‌کند قطعا در سمت اشتباه تاریخ ایستاده اید. 
 
عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد: در حالی سیاستمداران آمریکایی، دانشجویان را به خواندن تاریخ دعوت می‌کنند که این دانشجویان تاریخ جنایات‌های اسرائیل و اشغال فلسطین را خواندند و کاملا به جریان ها و رخدادها و وقایع تلخی که اتفاق افتاد واقفند.
 
ایزدی تاکید کرد: نامه‌ای که رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان نگاشتند حاوی پیام‌های بسیار مهمی بود و حتما تاثیرات فراوانی برجای گذاشت و در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون نفر در یکی از صفحات فضای مجازی رهبری این نامه را دیدند که این یک رکورد محسوب می‌شود و موارد دیگری هم که این صفحات بوده بعضا بین ۴۰ تا ۵۰ هزار بار دیده شده است و معنای آن این است که هم پیام دیده شده و هم تاثیرگذار بوده است و هم طرف آمریکایی را عصبانی کرده است.
 
وی در همین زمینه افزود: مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ایکس با بازنشر پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا خطاب به این دانشجویان نوشت: وقتی رضایت آیت‌الله را جلب کرده‌اید، آمریکا را از دست داده‌اید. از این جهت، نگارش این نامه را باید اقدامی موثر دانست که از محتوای غنی برخوردار است و باید گفت که جهاد تبیین به بهترین شکل خود در سطح بین المللی اتفاق افتاده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها