بررسی شکاف‌های سیاسی ــ اجتماعی رژیم صهیونیستی

سست‌تر از لانه عنکبوت!

معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی برای آمریکا و غرب سنگین خواهد بود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن قدردانی از ایران و محور مقاومت برای پشتیبانی از ملت فلسطین تأکید کرد که آمریکا و غرب بدانند که تاوان حمایت از رژیم صهیونیستی برای آنها سنگین خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۰۲

به گزارش جام جم آنلاین، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مقاومت در موقعیت پیشرفته‌ای قرار دارد و ما منتظر پایان طوفان کنونی علیه اسرائیل نخواهیم بود و مقاومت هم‌اکنون هم به نتایج قابل توجهی علیه دشمن دست یافته است.

شیخ نعیم قاسم که در سی‌وسومین کنفرانس ملی عربی در بیروت سخنرانی ‌می کرد، در ادامه افزود: توهم موجودیت قابل دوام اسرائیل سقوط کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا و غرب بدانند که تاوان حمایت از رژیم صهیونیستی سنگین خواهد بود و نبرد طوفان الاقصی افول ارزش‌های آمریکایی و غربی را آشکار کرد.

شیخ قاسم ادامه داد: حمایت حزب الله از غزه و فلسطین، حمایت از آزادی و از مردم قهرمان فلسطین است که شایسته پیروزی هستند و ما افتخار پشتیبانی از آنها را داریم. حمایت ما از غزه، باعث شده تا دشمن صهیونیستی دیگر فلسطین و مردم مظلوم آن را بی‌دفاع تصور نکند و این حمایت تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

معاون دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: اگر فلسطین آزاد شود، منطقه و جهان از دست استکبار و کل بشریت آزاد خواهد شد. اما فلسطین با مذارکه آزاد نمی شود بلکه با مقاومت، سلاح، جهاد و گروه‌های مقاومت آزاد خواهد شد.

وی در پایان گفت: از همه جنبش‌های مقاومت و ایران که از ابتدای تأسیس جمهوری اسلامی فلسطین را مسأله اصلی خود قرار داده است، بسیار سپاسگزارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها