فعالیت نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور در گرگان

شهردار گرگان از آغاز فعالیت نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور در این شهر خبر داد.
شهردار گرگان از آغاز فعالیت نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۳۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدمحمدرضا سیدالنگی گفت‌: گرگان، دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است که می‌توان به بافت تاریخی این شهر به عنوان یکی از سه بافت تاریخی ارزشمند در کشور که شامل خانه‌ها، تکایا، مدارس و مساجد تاریخی است و همچنین جاذبه‌های طبیعی از جمله پارک‌های جنگلی النگدره و ناهارخوران اشاره کرد.

شهردار گرگان گفت: یکی از برنامه‌هایی که با همراهی شورای اسلامی شهر گرگان در سالجاری مدنظر قرار دادیم، اجرای طرح پنج‌شنبه‌های گردشگری است. در این طرح بنا داریم زمینه بازدید شهروندان، گردشگران و سرمایه‌گذاران را از ظرفیت‌های گردشگری و فرصت‌هایی که در زمینه سرمایه‌گذاری در این حوزه وجود دارد فراهم کنیم.

وی همچنین افزود: نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور نیز روز پنج شنبه ( دهم خردادماه) در شهر گرگان رونمایی می‌شود. این اتوبوس نخستین اتوبوس سانروف‌دار برقی در ایران است که بالغ بر 40 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

سیدالنگی بیان کرد: این اتوبوس دو طبقه بوده و طبقه دوم آن فضایی برای پذیرایی پیش‌بینی شده و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

وی گفت: این اتوبوس در مسیر محورهای گردشگری شهر گرگان از جمله محدوده بافت تاریخی، بلوار ناهارخوران و مشابه آنها، فعالیت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها