ادامه افشاگری‌ها درباره پرونده فساد فوتبال

مربی معروف به کمیته اخلاق نرفت!

جزئیات جدید از پرونده فساد در فوتبال

طلاکوبی در باشگاه مس!

درز اطلاعات به صورت قطره چکانی در خصوص فساد. شرایط طوری است که حتی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم اطلاعات کافی در این مورد ندارد و می‌گوید:«اطلاعات ما در‌حدی است که اعلام شده. موضوع پرداخت رشوه از سوی دادگستری کرمان درحال پیگیری است و اگر ثابت شود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم برخورد می‌کند.»
کد خبر: ۱۴۵۸۴۹۳
این اتفاق در حالی افتاده است که ظاهرا رسانه‌ها به اطلاعات تازه‌ای دست یافته‌اند و ابعاد جدیدی از پرداخت سکه رونمایی شده است.
ماجرا از این قرار است که چند هفته پیش و پس از تغییر و تحولات در باشگاه مس، مدیران متوجه اختلاف ۲۲۰ میلیاردی می‌شوند و بررسی اسناد و صورت‌های مالی نشان می‌دهد برای هزینه‌های انجام شده هیچ سند مالی وجود ندارد.در گزارش ایسنا هم آمده است که مدیران باشگاه مس اطلاعات کسب شده خود را با مدیران بالا دستی در شرکت ملی مس در میان می‌گذارند و این شرکت هم نسبت به احقاق حق خود اقدام حقوقی می‌کند.در ادامه با ورود نهادهای اطلاعاتی و بررسی تراکنش‌های مالی حساب باشگاه مس رفسنجان، مشخص می‌شود ارقام سنگینی از حساب این باشگاه به حساب سه صراف واریز شده است. در ادامه بعد از احضار این صراف‌ها، مشخص می‌شود آنها این ارقام را در قبال فروش ۴۰۰سکه طلا ومقادیری دلار و یورو دریافت کرده‌اند.نکته جالب در این میان این است که مدیران جدید باشگاه هیچ سندی درباره نحوه هزینه کرد سکه‌ها و دلارها در باشگاه پیدا نمی‌کنند. یعنی هیچ سندی در باشگاه مس رفسنجان وجود ندارد که نشان دهد این سکه‌ها و ارزهای خریداری شده به چه اشخاصی داده شده است؟در ادامه وبا احضار مدیران پیشین باشگاه مس رفسجان، آنها مدعی می‌شوند سکه‌ها و دلارها به در‌خواست سرمربی وقت تیم‌شان به افرادی که او تعیین کرده پرداخت شده اما سندی در این‌باره در باشگاه ثبت نشده است. در ادامه هم افرادی که نامشان از سوی مدیران سابق مس رفسنجان مطرح شده، احضار می‌شوند تا توضیحات خود راارائه کنند.این پرونده همچنان مفتوح است ومراجع قضایی پیگیرماجراهستند و تا رای نهایی دادگاه، همچنان باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا ارقام پرداخت شده در قالب رشوه بوده یا موضوع دیگری مطرح بوده است؟
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها