ساماندهی فاضلاب بندرعباس دو هزار میلیارد ریال نیاز دارد

استاندار هرمزگان گفت: ساماندهی محلات بدون شبکه فاضلاب و اصلاح شبکه اولویت‌دار، به ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
استاندار هرمزگان گفت: ساماندهی محلات بدون شبکه فاضلاب و اصلاح شبکه اولویت‌دار، به ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۴۵۸۴۷۴

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت: ساماندهی محلات بدون شبکه فاضلاب و اصلاح شبکه اولویت‌دار، به ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مهدی دوستی در نشست بررسی وضعیت پایش و ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس به‌ویژه در محلات بافت فرسوده افزود: ورود آب دریا به شبکه فاضلاب موجب تحمیل هزینه‌های شیرین‌سازی در تصفیه‌خانه فاضلاب بندرعباس می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب، با تاکید بر لزوم اینکه ورود فاضلاب به خورها باید به پایان برسد، گفت: اداره‌کل محیط زیست هرمزگان مؤظف است تا یک هفته کیفیت پساب ورودی به خورگورسوزان را بررسی و اعلام نظر کند.

استاندار هرمزگان افزود: یکی از چالش‌های شهر بندرعباس بخش‌هایی از شهر است که به شبکه فاضلاب متصل نشده‌اند و متاسفانه فاضلاب از طریق خورها وارد دریا می‌شود که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

دوستی گفت: بخش عمده‌ای از شبکه فاضلاب شهر بندرعباس نیز فرسوده است که فرسودگی منجر به شکستگی‌هایی در شبکه شده است و آب شور دریا به شبکه فاضلاب وارد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها