گزارشی از پشت صحنه برنامه «افق روشن»

وقتی رادیو آموزش می‌دهد

مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت مطرح کرد:

چالش های قوانین حوزه سلامت بررسی می شود

مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت اعلام کرد به مناسبت روز قانون و آغاز هفته مجلس در برنامه افق روشن قوانین حوزه سلامت را با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می دهیم.
کد خبر: ۱۴۵۸۲۴۶

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره برنامه افق روشن گفت: این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 9 و 10 دقیقه صبح از رادیو سلامت پخش می شود. این برنامه هر هفته یك مبحث مستقل را مورد بررسی قرار می دهد. با توجه به اینکه روز دوشنبه 7 خرداد ماه مصادف با روز قانون و آغاز هفته مجلس است، به همین دلیل موضوع قانون برای سلامت را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی ادامه داد: در این برنامه دکتر سیدمیرجلیل میرمحمدی عضو کمیسیون بهداشت مجلس و محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوق مجلس به عنوان کارشناس حضور دارند و پاسخگوی سئوالات و دغدغه های مردمی هستند. ما در این برنامه تلاش داریم مطالبه گری داشته باشیم. این برنامه به تهیه کنندگی سهیلا باقری و گویندگی و کارشناسی فاطمه شهبازی پخش می شود.

این مدیر گروه افزود: برنامه افق روشن روز چهارشنبه 9 خرداد ماه هم موضوع رهاشدگی در فضای مجازی را با حضور کارشناسان بررسی می کند. دکتر سیدهادی البرزی مدرس رسانه و پژوهشگر به همراه مهندس خسرو سلجوقی پژوهشگر و کارشناس کسب و کار اینترنتی از کارشناسان برنامه هستند و به چالش های فضای مجازی می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها