وزیر امور خارجه ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی با باقری:

در کنار دولت قدرتمند و ملت استوار ایران هستیم

وزیر امور خارجه ترکیه شهادت رییس‌ جمهور کشورمان و ایشان را تسلیت گفت و تاکید کرد: دولت و ملت ترکیه، در این شرایط دشوار و اندوهناک، در کنار دولت قدرتمند و ملت استوار ایران حضور دارد.
کد خبر: ۱۴۵۷۷۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه شامگاه روز دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را تسلیت گفت و برای ایشان آرزوی رحمت و مغفرت کرد.

وزیر امور خارجه ترکیه در این گفت‌وگو تاکید کرد: دوستان واقعی در شرایط سخت در کنار یکدیگر هستند و دولت و ملت ترکیه، در این شرایط دشوار و اندوهناک، در کنار دولت قدرتمند و ملت استوار ایران حضور دارد.

«علی باقری» نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تشکر از ابراز تسلیت، همدردی و حمایت‌های دولت و مردم مسلمان ترکیه، روابط دوستانه و برادرانه جاری بین دو کشور را متکی به اشتراک‌های فراوان دینی، تاریخی، تمدنی و ایفای نقش شخصیت‌های صادق و بزرگی همچون شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان برشمرد و بر تداوم همکاری دو کشور بزرگ جهان اسلام برای توقف نسل‌ کشی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

«هاکان فیدان» همچنین از باقری برای شرکت در نشست اضطراری وزرای خارجه کشورهای عضو «سازمان دی هشت» در خصوص بحران غزه در ترکیه دعوت به‌عمل آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها