انسیه شاه‌ حسینی، کارگردان سینما:

رئیس‌ جمهوری که عاقبت به خیر شد

انسیه شاه‌ حسینی، کارگردان سینما در واکنش به شهادت سید‌ ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب دولت سیزدهم به جام‌جم می‌گوید: درخصوص خدمتی که رئیسجمهور شهید کشور، آیت‌ا... رئیسی به عرصه هنر داشتند و نگاه ایشان به هنرمندان، بسیار گفته شده است و فکر می‌کنم بیش از هر چیز، امروز به همه ما ثابت شد که خداوند متعال به وعده خود عمل می‌کند؛ توفیق شهادت که بهترین پاداش برای یک انسان صالح است به شهید رئیسی اعطا شد و چه نصیب و قسمتی بالاتر از این؟!
کد خبر: ۱۴۵۷۵۹۵

شاه‌حسینی گفت: رئیس‌ جمهور شهید ما مشخصات بنده مومن و خوب خدا را داشت که اهل توکل و باور بود و خداوند نیز در حق چنین بنده‌ای به وعده خود عمل کرد. باور من هم به این‌که خدا صادق‌الوعد است، کامل شد. قرآن وعده داده است به همان میزانی که ستمکاران به نتیجه اعمالشان می‌رسند، مؤمنان نیز پاداش خود را دریافت خواهند کرد و این وعده‌ها حقیقت است.

کارگردان فیلم سینمای «دست ناپیدا» با بیان این‌که با شهادت آیت‌ا... رئیسی، دنیا یک رئیس‌جمهور محبوب و کاربلد را از دست داد، می‌افزاید: اما بهشت میزبان یکی از بهترین بندگان خدا شده است. اهل دنیا باید امروز عزادار باشند ولی بهشتیان خوشحال هستند چرا که از بنده‌ای صالح پذیرایی می‌کنند. شهادت رئیسجمهور دولت سیزدهم از این منظر جای تبریک دارد که عاقبت این مرد بزرگ ختم به خیر شد و برای انسان هیچ چیز برتر از عاقبت به خیری نیست.‌ شهید سید‌ابراهیم رئیسی یک بار دیگر نیز در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا شده بود که رای نیاورد و همان زمان برای پیروزی وی در انتخابات تا جایی که می‌توانستم تبلیغ کردم اما متاسفانه آن سال رای نیاوردند چرا که رقبا رای حرام به‌دست آوردند.

این کارگردان توضیح می‌دهد: منظورم از رای حرام این است که کسانی رای آوردند و به مردم وعده‌های دروغ دادند و این در‌حالی است که اگر رئیسی چهار سال زودتر رئیس‌جمهور شده بود، در واقع با این سه سالی که خدمت کردند، هفت سال جلوتر بودیم؛ هفت سال خدمت یوسف‌گونه که می‌توانست مملکت را از قطحی و سختی دور کند و قطعا موجب اصلاح بیشتر زیرساخت‌های کشور می‌شد و بهبود اوضاع بیش از آنچه امروز شاهدش هستیم محقق شده بود. به‌هر‌حال امیدواریم در انتخابات پیش‌رو، قصه رای‌های حرام ناشی از وعده‌های نادرست تکرار نشود و ما بتوانیم راهی را که شهید رئیسی دنبال می‌کرد، ادامه دهیم.

کارگردان فیلم سینمایی «شب بخیر فرمانده» با تاکید می‌گوید: شاکر هستیم که در این کشور هنوز امثال شهید رئیسی و شهید سلیمانی وجود دارند و با بصیرت کافی می‌توان کاری کرد که جلوی انحراف کشور از مسیر رشد گرفته شود و این وظیفه ما به‌عنوان ملت ایران است که باید مقابل ورود افراد بی‌کفایت را بگیریم تا افراد اصلح روی کار بیایند. لازم است به آنچه در این سه سال از سوی شهید رئیسی کاشته شده عنایت شود و حالا که زمان برداشت تلاش‌های این مرد بزرگ است، حاصل کارش در دولت بعدی آسیب نبیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها