عبدالحمید قدیریان:

رئیس‌ جمهور براساس منویات رهبری کار می‌کرد

عبدالحمید قدیریان از هنرمندان نقاش که او نیز بارها توانسته بود، رئیس‌جمهور را از نزدیک ببیند، به جام‌جم می‌گوید: این اتفاق برایم مانند بقیه مردم خیلی شوکه‌کننده بود و اذیت شدم، چون رئیس‌جمهور پشتوانه خوبی برای مردم بود. تازه در حال تجربه بودیم که اگر دولتی بخواهد کار کند، چه شکلی خواهد بود. خیالمان از این بابت راحت بود که دولت با تمام توان برای مردم و انقلاب زحمت می‌کشد.
کد خبر: ۱۴۵۷۵۹۴

او با بیان این‌که به طور شخصی ایشان صفات بارز زیادی داشت که شاید فرصت بروز و ظهور پیدا نکرد، می‌افزاید: تلاش ایشان معطوف به درست کردن چاله‌های گذشته بود و این تلاش برای انقلاب به معنای کل داستان بود، نه حمایت از یک فرد یا جناح خاص و سعی کرد در مسیری قدم بردارد که بتواند کرامت و ثبات اقتصادی را به مردم برگرداند.

این چهره برجسته هنرهای تجسمی، مهم‌ترین ویژگی‌ ابراهیم رئیسی را تبعیت وی از رهبری می‌داند و می‌گوید: معتقدم یکی از خصوصیات خوب ایشان این بود که چشم به دهان رهبری داشت و تلاش می‌کرد منویات حضرت آقا را به بهترین وجه انجام دهد که این روزها چنین ویژگی‌ای، گمشده سیاستمداران است. اگر امروز از سیاستمداران ضربه می‌خوریم، به دلیل همین ویژگی است که ایشان داشت و خیلی‌ها فاقد آن هستند. دلیل دیدگاه محبت‌آمیز مردم نسبت به آقای رئیسی به دلیل همین ویژگی است که براساس خواست رهبری حرکت کرد و خداوند هم لیاقت شهادت را به ایشان عطا کرد. 

قدیریان درباره تأثیر حضور سید ابراهیم رئیسی بر فرهنگ کشور می‌گوید: ما چالش‌های پیرامونی و حیاتی‌تر از فرهنگ داشتیم و ندانم‌کاری‌های گذشته جامعه را به چالش اقتصادی کشاند که ایشان فرصت بروز ابعاد فرهنگی خود را به دست نیاورد؛ چراکه ایشان در جایی آموزش دید که سرشار از فرهنگ بود و حرکتش به طور طبیعی باید براساس فرهنگ شکل می‌گرفت اما مشکلاتی که دشمنان داخلی و خارجی ایجاد کردند، به ایشان فرصت نداد که صفات فرهنگی خود را بروز دهد. به هرحال، در همین اندازه هم به نظرم حرکت‌های زیبایی انجام شد که امیدوارم ادامه پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها