
جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: احد حسین زاده در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: روابط عمومی ها با تولید محتوا در راستای اهداف نظام و منافع عمومی می توانند مانع نفوذ فرهنگی باشند.
وی در خصوص اهمیت شعار سال و تحقق آن با مشارکت مردم نیز اظهارداشت: روابط عمومی ها با انعکاس موفقیت ها بخصوص در حوزه تولید و صنعت قطعا ضمن امید آفرینی موجب ایجاد انگیزه برای کار و تولید در بین جامعه خواهند شد.
حسین زاده تولید محتواهای تصویری، ویدیویی در حوزه های صنعت و تولید از طرف روابط عمومی ها را مهم دانست و ادامه داد: این نوع محتواها نقش موثری در معرفی تولیدات داخلی و سوق دادن مردم برای مصرف این نوع محصولات و رونق و جهش تولید خواهد داشت.
وی همچنین ارتباط با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی برنامه های سازمانی به برون سازمان را حیاتی خواند و اضافه کرد: این نوع تعاملات نقش مهمی در شناخت سازمان نزد مردم دارد و آگاهی از خدمات آن ها دارد.
حسین زاده توجه به خانواده کارکنان و برنامه ریزی فرهنگی برای آن ها را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان و اظهار کرد: در این راستا به مناسبت های مختلف می توان کار رسانه و فرهنگی در قالب های مختلف طراجی و اجرا کرد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است