جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: احد حسین زاده در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: روابط عمومی ها با تولید محتوا در راستای اهداف نظام و منافع عمومی می توانند مانع نفوذ فرهنگی باشند.
وی در خصوص اهمیت شعار سال و تحقق آن با مشارکت مردم نیز اظهارداشت: روابط عمومی ها با انعکاس موفقیت ها بخصوص در حوزه تولید و صنعت قطعا ضمن امید آفرینی موجب ایجاد انگیزه برای کار و تولید در بین جامعه خواهند شد.
حسین زاده تولید محتواهای تصویری، ویدیویی در حوزه های صنعت و تولید از طرف روابط عمومی ها را مهم دانست و ادامه داد: این نوع محتواها نقش موثری در معرفی تولیدات داخلی و سوق دادن مردم برای مصرف این نوع محصولات و رونق و جهش تولید خواهد داشت.
وی همچنین ارتباط با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی برنامه های سازمانی به برون سازمان را حیاتی خواند و اضافه کرد: این نوع تعاملات نقش مهمی در شناخت سازمان نزد مردم دارد و آگاهی از خدمات آن ها دارد.
حسین زاده توجه به خانواده کارکنان و برنامه ریزی فرهنگی برای آن ها را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان و اظهار کرد: در این راستا به مناسبت های مختلف می توان کار رسانه و فرهنگی در قالب های مختلف طراجی و اجرا کرد.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد