منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با بیان اینکه نتانیاهو اولین قربانی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است، گفت: این رژیم غاصب در صحنه‌های نظامی و رسانه، با شکست سنگین مواجه شده است.
منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با بیان اینکه نتانیاهو اولین قربانی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است، گفت: این رژیم غاصب در صحنه‌های نظامی و رسانه، با شکست سنگین مواجه شده است.
کد خبر: ۱۴۵۱۰۴۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان منوچهر متکی روز جمعه در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز قدس گرگان اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، بنیانگذار انقلاب اسلامی برای زدودن غده سرطانی که ۱۰۰ سال قبل و با حمایت دولت خبیث انگلیس به وجود آمد آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس به طوفان بزرگی علیه رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شد، افزود: روز قدس نقطه آغازی برای حمایت از مستضعفان است.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه از سال ۱۹۱۷ تاکنون چند دوره ۳۰ ساله را پشت سر گذاشتیم، گفت: صهیونیست‌ها تا سال ۱۹۴۸ تلاش کردند با خرید زمین‌های آنها و اخراج فلسطینیان زمینه را برای ایجاد دولت صهیونیستی فراهم کنند.

متکی ادامه داد: در سال ۱۹۴۸ و کمی بعد از جنگ جهانی دوم، در سازمان ملل رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شد و به عنوان لکه ننگی در تاریخ فلسطین ثبت و درج شد.

وی اضافه کرد: از سال ۱۹۴۸ تا سال ۱۹۷۹، ۳۰ سال دوم شکل‌گیری رژیم صهیونیست با هدف تثبیت آغاز شد، اسرائیل در ۳۰ سال اول به دنبال گرفتن سرزمین و تثبیت خود و اخراج مردم فلسطین بودند.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ و پس از به رسمیت شناختن به عنوان دولت از سوی سازمان ملل، اقدام به گسترش سرزمین خود کرد و به دنبال این اتفاق جنگ‌های مختلفی بین اسرائیل غاصب و مردم مظلوم فلسطین رخ داد و غصب و تجاوز آشکار و اشغال سرزمین به معنای واقعی کلمه با پروژه صهیونیسم و با حمایت غرب شکل گرفت.

متکی با اشاره به اینکه امام راحل تمامیت‌خواهی آمریکا را بر هم زد، گفت: امام راحل فرمودند منطق ما منطق اسلام است لذا قدرت ما نشات گرفته از منطق ما است و امروز دیگر آمریکا نمی‌تواند جهان را اقناع کند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی هرگز در اذهان مسلمانان محبوبیت و مشروعیت ندارد، تصریح کرد: دشمنان از طریق رسانه‌های گسترده جهانی و بین‌المللی تلاش کردند اسرائیل را به عنوان رژیم بدون اشکال در قلب جهان اسلام معرفی کنند و می‌خواستند این رژیم غاصب را ابرقدرت منطقه معرفی کنند.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی معادلات دشمنان را بر هم زد، یادآور شد: همه رسانه‌های معاند که صحنه را در دست خود داشتند پس از طوفان‌الاقصی به یک باره صحنه را باختند و نمی‌دانستند چگونه با صحنه جدید روبه‌رو شوند، در واقع غافلگیری نخستین اتفاق تحمیل‌شده‌ای بود که حماس بر علیه اسرائیل غاصب به وجود آورد.

متکی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی صحنه رسانه‌ای را در فلسطین باخته و آن سرمایه‌گذاری‌های چند هزار میلیاردی بی‌نتیجه مانده است، گفت: طوفان‌الاقصی بیش از ۱۰۰ خبرنگار شهید تقدیم کرده و این یک کار رسانه‌ای حرفه‌ای بود که توانست صدای مردم مظلوم جهان را به گوش جهانیان برساند.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل در صحنه افکار عمومی جهان نیز شکست خورد، تصریح کرد: تراژدی غزه عنوان صدها کتاب، فیلم و داستان خواهد شد تا جنایات قوم یهود در زمین روایت شود.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم تاکید کرد: شکل‌گیری جمعیت‌های میلیونی در کشورهای مختلف در حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی گویای شکست دیگر این رژیم جعلی است.

متکی گفت: اسرائیلی‌ها در عرصه نظامی هم شکست خوردند، امروز آنها با شهادت بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه فلسطین هنوز به اهداف خود نرسیده لذا احساس پیروزی نمی‌کنند.

وی حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سرداران و مستشاران نظامی ایران را محکوم کرد و آن را یک جنایت بین‌المللی دانست.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با بیان اینکه در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، هیچگاه سفارت ۲ کشور آسیب ندید ولی رژیم غاصب صهیونیستی ناجوانمردانه به کنسولگری ما حمله کرد، یادآور شد: سازمان ملل برای حفظ آبروی خود نسبت به حمله به مراکز دیپلماتیک واکنش نشان دهد و اگر اقدامی نکند دلاورمردان این کشور همانطور که رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند انتقام خواهند گرفت.

به گفته متکی؛ نتانیاهو اولین قربانی تجاوز و جنایت در غزه، خواهد بود و این اتفاق دور نیست و به مدد الهی به زودی محقق خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها