مدیر کل بحران استانداری بوشهر خبر داد؛

ممنوعیت تفریحات دریایی تا 8 فروردین

فعالیت شهرداری برازجان در آستانه نوروز ؛

بهار زودتر می‌آید

شهر در روزهای باقیمانده شکل و شمایلی جدید به‌خود خواهد گرفت تا شهر هم در کنار شهروندان به استقبال بهار برود البته میزبانی از دو بهار یکی بهار طبیعت و دیگری هم بهار قرآن
کد خبر: ۱۴۴۹۶۸۳
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

چند روز به آغاز سال نو و رسیدن فصل بهار باقی مانده است و همانطور که شهروندان خانه و کاشانه خود را برای سال جدید آماده می‌کنند و به استقبال بهار می‌روند، شهر نیز به همت مدیران شهری در روزهای باقیمانده شکل و شمایل بهاری به‌خود خواهد گرفت تا شهر هم در کنار شهروندان آیین استقبال از بهار را به‌درستی اجرا کند.

شهرداری ، نقش اول را در مسیر آمادگی شهرها برای آغاز فصل بهار ایفا می‌کنند .رنگ‌آمیزی، گل‌آرایی، تخم‌مرغ‌های رنگی، جمع‌آوری پسماندهای حجیم ناشی از خانه‌تکانی‌ها، آمادگی برای چهارشنبه‌سوری و... ازجمله اقداماتی است که در روزهای آخر سال از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود تا شهرها با آراسته‌ترین حالت ممکن به استقبال بهار بروند.

برازجان ؛چشم انتظار نوروز

شهردار برازجان در گفتگوی اختصاصی از برنامه جامع ستاد تسهیلات نوروزی برازجان برای برنامه ریزی هدفمند و اجرای هوشمندانه خدمات برای رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان می گوید و اعلام می کند که جمع آوری نخاله های ساختمانی سطح شهر، آسفالت کردن حاشیه برخی بلوارها، تعیین تکلیف برخی پروژه های عمرانی، نظافت و روشنایی آبنماها، کاشت گل و گیاه در بلوارها، نظافت خیابان ها و پارک ها از مهمترین اقداماتی است که توسط معاونت های مختلف شهرداری تا قبل از پایان سال جاری با جدیت انجام خواهد شد.

((مرتضی قدوسی)) اضافه می کند :سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی و دیگر سازمان های امدادی در آماده باش کامل جهت خدمت رسانی به مردم باشند.افزون بر این مجموعه حمل و نقل شهری برازجان آمادگی لازم برای معرفی مکان های تفریحی شهر به مسافران نوروزی دارند همچنین برنامه ریزی شده است تا تمام ظرفیت خودرویی و ناوگان حمل و نقل عمومی در چرخه خدمات قرار بگیرند.

 وی ادامه می دهد :تمام نمادهای شهری با حال و هوای بهار و  نوروز خریداری شده و در میادین و معابر اصلی شهر نصب شده اند تا رنگ و بوی آغاز سال نو احساس شود. افزون بر این تصاویر جاذبه های تاریخی،شهری، نقاط دیدنی و باستانی شهر برازجان در ورودی شهر نصب خواهد شد تا گردشگران و مسافران نوروزی برای بازدید از این اماکن با مشکلی روبرو نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها