حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

هر رأی تیری به قلب دشمنان اسلام و نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: امروز دوباره مردم ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه خواهند کرد و همایشی بزرگ برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۴۷۲۸۴

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در اولین ساعت برگزاری انتخابات امروز 11 اسفندماه باحضور در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد، رای خود را به صندوق انداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: هر رای ما یک تیر به قلب دشمنان اسلام و این نظام است.

 وی تصریح کرد: باید بدانیم دشمنان امروز چشم به عملکرد مردم ایران دوخته‌اند، که ببینند همانند 45 سال گذشته مردم ایران در صحنه هستند، اما این ملت آزمایش شده است و آخرین حماسه آن‌ها در 22 بهمن امسال رقم خورد.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: امروز دوباره مردم ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه خواهند کرد و همایشی بزرگ برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر بیان داشت: از همه مردم ایران برای حضور در انتخابات دعوت می‌شود، چراکه بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری عدم شرکت در انتخابات به نفع هیچ کسی نیست و منفعتی نخواهد داشت.

 وی اضافه کرد: دشمنان اسلام مردم را تشویق به عدم مشارکت می‌کنند و از این مسئله سوءاستفاده می‌کنند، اما خواهیم دید مردم ایران بار دیگر شکوه و عظمتی را به نمایش می‌گذارند و دشمنان اسلام، انقلاب و امام شهدا را مایوس خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها