حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

هر رأی تیری به قلب دشمنان اسلام و نظام است

ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو»، دوشنبه ۲۵ دی به موضوع خیز جریان‌های سیاسی برای مشارکت در انتخابات  می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۴۰۷۸۲

به گزارش جام جم آنلاین، در پنجمین برنامه شش در دو رادیو گفتگو که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است، «علی‌اصغر شفیعیان مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی انصاف‌نیوز» و «مهدی امامقلی روزنامه‌نگار، حقوقدان و کارشناس مسائل سیاسی» ورود جدی جریان‌های سیاسی و برخی شخصیت‌های رسانه‌ای و سیاسی در عرصه انتخابات را مورد بررسی قرار خواهند داد.

گفتنی است؛ ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» کاری مشترک از روزنامه جام‌جم، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و رادیو گفتگو است که روز‌های دوشنبه به‌صورت هفتگی از استودیوی شماره ۱۷ ساختمان شهدای رادیو به صورت زنده پخش می‌شود.

 بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید و به صورت تصویری، از نرم‌افزار کاربردی ایران صدا پخش می‌شود.
همچنین ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز رادیو گفتگو قابل دریافت است. 

 نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دسترس است.

 مخاطبان این برنامه می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مباحث انتخاباتی را به سامانه پیامکی رادیو گفتگو به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ارسال کنند.

خیز جریان‌های سیاسی برای مشارکت در انتخابات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها