مسابقه استعداد یابی بازیگری «هنرپیشه» با هدف کشف ایده‌ها و استعدادهای تازه به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مجید توکلی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۵۰۵۱

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از فارس، مسابقه استعداد یابی «هنرپیشه» که برای پخش از شبکه سه سیما توسط مرکز سیمرغ رسانه ملی ساخته می‌شود و هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار  دارد و پس از تکمیل شدن دیگر عوامل تولید آن آغاز می‌شود.

در این برنامه شرکت کنندگان با عبور از بخش‌های مختلف و پشت سرگذاشتن چالش‌های متنوع بازیگری، مهارت‌های خود را اثبات می‌کنند.  

در مرحله اول این مسابقه حدود ۸۰ نفر از علاقمندان پس از راستی آزمایی و با نظر هیات انتخاب که از اساتید رشته بازیگری هستند مجوز ورود به بخش مسابقه را دریافت می‌کنند. 

افراد راه پیدا کرده در هشت گروه تقسیم بندی می‌شوند و مدیریت هر گروه را یک هنرمند و یا بازیگر شناخته شده به عنوان مربی مدیریت خواهد کرد. سپس همه راه یافتگان به بخش‌های نهایی توسط چهار داور از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون ارزیابی و داوری می‌شوند. 

در آستانه ساخت این برنامه لوگوی هنرپیشه که توسط محمد روح الامین طراحی شده رونمایی شد. فراخوان حضور در  این برنامه همراه با شیوه ثبت نام و جزئیات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها