رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: شهرستان رزن در حوزه گیاهان دارویی و تولید گندم از شهرستان‌های رتبه‌دار استان است.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۲۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رضا بهراملو در مراسم جشن انقلاب و میز خدمت روستای چورمق شهرستان رزن ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشاورزی استان با تولید برنامه‌محور گام به گام به سوی ارتقاء بهره‌وری حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن در بحث تولیدات کشاورزی حرف برای گفتن دارد، افزود: در حوزه گیاهان دارویی نیز با کشت ۹۵ درصد رازیانه، به قطب گیاهان دارویی تبدیل شده است.

بهراملو در ادامه با تأکید بر اینکه این شهرستان در حوزه تولید گندم نیز رتبه‌دار است، یادآور شد: در روستاهای رزن کشاورزان نمونه برگزیده ملی شده‌اند به نحوی‌که این کشاورزان نخبگان علمی در عرصه تولید هستند.

وی با اشاره به اینکه تقدیر از فعالان این عرصه در جشن انقلاب نشان از اهمیت کشاورزان پیشرو دارد، گفت: جهادکشاورزی علاوه بر مراسم‌های سازمانی از حضور این کشاورزان در روستا قدردانی می‌کند چراکه اقدامات شاخص کشاورزان پیشرو ارزشمند است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: از کشاورزان نمونه ملی در کمیته فنی شهرستان‌ها استفاده شود به ویژه که ایده‌ها و راهکارهای کشاورزان نمونه، کاربردی و تأثیرگذار است.

بهراملو در پایان به طرح «هر روستا، یک دامداری» اشاره کرد و گفت: روستاها باید تولیدکننده و مولد باشند، تولید دام، طیور و لبنیات در دستور کار روستاها باشد.

newsQrCode
برچسب ها: همدانی رزن گندم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها