مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اردبیل گفت:

واگذاری بیش از ۴۴ هزار انشعاب برق به متقاضیان استان اردبیل

شهروندان برف بام ساختمان‌ها را روی سیم‌ها و کابل‌های برق نریزند

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از هم استانی‌های اردبیلی خواست شهروندان برف بام ساختمان‌ها را روی سیم‌ها و کابل‌های شبکه‌های برق نریزند.
کد خبر: ۱۴۴۰۹۶۵


به گزارش جام جم آنلاین، ناصر عبدالهیان گفت: با توجه به برودت و سردی هوا و بارش برف در تمامی نقاط استان و مشکل تردد در خیابان‌ها و معابر شهری و روستایی، هم استانی‌های عزیز لطفاً برف بام ساختمان‌های مسکونی روی سیم‌ها و کابل‌های شبکه‌های برق نریزند، چراکه این کار باعث پاره شدن سیم‌ها و قطع برق می‌شود.
وی درخواست کرد تا در روز‌های زمستانی و برفی به این مسئله دقت کنند تا مشکلی در تأمین برق هم استانی‌های پیش نیاید.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ضمن تقدیر از تلاش همکاران عملیاتی و اتفاقات افزود: تمامی اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقات شرکت توزیع برق استان اردبیل به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا هرگونه خاموشی موردی را رفع کنند.
عبدالهیان گفت: شهروندان از دست زدن به سیم‌های پاره و آویزان از شبکه‌های برق به دلیل رعایت موارد ایمنی جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده به مرکز فوریت‌های برق استان به شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع دهند.
وی افزود: از عموم هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود ضمن صرفه جویی در مصرف برق، یاری رسان خدمتگزاران خود در صنعت برق استان باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها