معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

مهلت ارسال اثر به پنجمین جایزه کتاب سال خوزستان تمدید شد

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تمدید مهلت ارسال اثر به پنجمین جایزه کتاب سال خوزستان تا 22 بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۵۷۱

جام جم آنلاین - خوزستان، مهر انگیز بحیرایی صبح امروز ( شنبه 23 دی) اظهار کرد: با توجه به استقبال و درخواست ناشران و پدیدآورندگان، دبیرخانه پنجمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان مهلت ارسال اثر به این دوره از جایزه را تا 22 بهمن ماه 1402 تمدید کرد.

معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: داوری آثار در 2 بخش اصلی انتخاب کتاب سال خوزستان و ویژه بهترین کتاب در حوزه خانواده فرزندآوری و جوانی و جمعیت بهمن ماه انجام می شود، آئین پایانی و اعلام نتیجه ها نیز اسفند ماه انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: کتاب هایی مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرند که از اردیبهشت ماه 1401 تا آبان ماه 1402 برای اولین بار منتشر شده و همچنین باید نویسنده و مترجم بومی استان باشند یا اینکه در ۱۰ سال گذشته محل سکونتش در استان خوزستان باشد.

معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: پدیدآورندگان غیر بومی با رعایت موضوع و محتوای بومی استان خوزستان در اثرشان می‌توانند در رویداد یادشده شرکت کنند و هر شرکت کننده باید سه جلد از اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

بحیرایی اظهار کرد: هر نویسنده، مولف و مترجم تنها می تواند در یک بخش شرکت کند، همچنین دبیرخانه کتاب های درسی و کمک درسی را دریافت نخواهد کرد.

وی افزود: متقاضیان می توانند تا 22 بهمن ماه سالجاری پس از تکمیل فرم شرکت در پنجمین دوره کتاب سال خوزستان که در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی khz.farhang.gov.ir بارگذاری شده است، آثار خود را به دبیرخانه به نشانی خوزستان، امانیه خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها