اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ طی مراسمی با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور تفاهم نامه اجرای فاز دوم طرح ملی فیبر نوری توسط مخابرات منطقه خراسان شمالی و با همکاری شهرداری شیروان، منعقد شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۲۱۶
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی: در این مراسم که علاوه بر  معاون راهبردی وزارت ارتباطات ، معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران ، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ، مدیر مخابرات استان،فرماندار ،شهردار و مسئولان شهرستان شیروان حضور داشتند قرارداد  اجرای  ۴۷  کیلومتر فیبر نوری به عنوان فاز دو این طرح ملی در شیروان به امضا رسید.
 رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به اجرای حفاری و کابل کشی ۴۰ کیلومتر فیبر نوری در فاز اول تفاهم نامه با شهرداری شیروان در عرض کمتر از یک ماه،شهر شیروان را به عنوان مدلی ارزنده و مناسب در پیاده سازی این پروژه دانست.
علی اصغرپور در ادامه اظهار داشت: با توجه به همکاری بسیار خوب مسئولین شهری شیروان فاز دوم این طرح نیز با برنامه‌ریزی انجام شده تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید.
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مناسب دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در اجرا و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهری و روستایی خواستار اولویت بندی اجرای طرح فیبرنوری در نقاط مورد نظر و شروع پروژه ها از نقاط دارای اولویت شد.
 رشیدی از ارتقاء سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای طرح ملی فیبر نوری ابراز خرسندی کرد و گفت:افزایش حداقل ۶۰ برابری سرعت اینترنت تحولی عظیم در زمینه فعالیتها و کسب و کار مبتنی بر فناوری در استان فراهم می سازد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها