اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ پروژه توسعه فیبر نوری در مرکز خراسان شمالی امروز وارد فاز اجرایی شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۰۷۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

این طرح که در قالب طرح ملی توسعه فیبر نوری و اتصال ۲۰‌ میلیون خانوار به آن در حال اجرا است و منازل و کسب و کارهای بجنورد را به فیبرنوری متصل می کند.

بجنورد بیست و یکمین مرکز استان در کشور است که انعقاد قرارداد توسعه فیبر نوری در آن امروز با حضور معاون راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بین شهرداری بحنورد و شرکت شاتل به امضا رسیده است.

سید محمدعلی کشمیری شهردار مرکز استان در این آیین اظهار کرد: اجرا و توسعه فیبر نوری در مرکز استان سبب بهبود ارائه خدمات خواهد بود و ارتقاء کیفیت زندگی را نیز به دنبال خواهد داشت.

رئیس هیأت مدیره شرکت شاتل نیز در این جلسه اعلام کرد: این طرح نیازمند ۱۰۰‌ کیلومتر حفاری است تا حدود ۷۰ هزار خانوار به فیبر نوری متصل شوند.عملیات اجرایی توسعه فیبر نوری در بجنورد وارد فاز اجرایی شد

محمدحسن شانه ساز اظهار کرد: اجرای این پروژه حدود ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت و نیمی از پروژه پیش از پایان امسال و مابقی آن طی سه ماه نخست سال آینده به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی، با اجرای این پروژه سرعت اینترنت در مرکز استان حدود ۱۰۰ برابر می شود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها