توقیف کامیون حامل ۱۰ تن چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن چوب آلات قاچاق جنگلی توسط نیرو‌های یگان حفاظت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۸۶۲۴

به گزارش جام جم آنلاین،محمد نوری اظهار کرد: یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن چوب آلات قاچاق جنگلی در جاده اردبیل به مغان با هوشیاری و اقدام به موقع نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و با همکاری نیروی انتظامی توقیف و محموله قاچاق کشف شد.
وی افزود: در این رابطه فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان اردبیل معرفی شد. فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به‌صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

newsQrCode
برچسب ها: اردبیل چوب قاچاق
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها