رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: زنگ خطر بحران آب در اردبیل به صدا درآمده است.
کد خبر: ۱۴۳۷۵۱۳

به گزارش جام جم آنلاین ،ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل با اظهار اینکه یکی از عوامل مهمی که منطقه را تهدید می کند بحران آب است و زنگ خطر بحران آب در اردبیل به صدا درآمده است، افزود: شورای اسلامی استان بنا به دغدغه مندی و مطالبه مردم پیگیر موضوع مقابله بحران آب است و این مسئله شوخی بردار نبوده و همگان باید برای پیشگیری از بحران آب پیشگام باشند.
وی با اشاره به مطالبه جدی بسیاری از روستاییان و شهروندان مبنی بر مشکل آب شرب گفت: در این راستا جلسه ای با حضور مسئولان آب استان برگزار می شود تا اقدامات انجام شده در این حوزه به مردم اطلاع داده شود.
رئیس شورای اسلامی استان تصریح کرد: در کنار اجرای پروژه های علاج بخشی آب، باید مردم هم مصرف بهینه آب را مبنای کار قرار دهند و همچنین طرح آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان شتاب گیرد تا بحران آب تشدید نشود.
صفری بر لزوم پیگیری و تحقق مطالبات مردم درحوزه های مختلف تأکید کرد و افزود: مردم شعار و وعده نمی خواهند بلکه برای تحقق مطالباتشان اقدامات عملی می‌خواهند که خروجی و نتیجه برایشان مشخص شود.
وی از برگزاری جلسات و بازدیدها از مناطق مختلف استان با محوریت پیگیری و تحقق مطالبات درحوزه های مختلف خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت مسئولان استان و مدیران دستگاه اجرایی و نمایندگان مجلس برای تحقق مطالبات مردم استفاده می کنیم.
رئیس شورای اسلامی استان افزود: مردم شوراها را انتحاب کرده اند که به مشکلات و مطالبات آنها رسیدگی شود نه اینکه وعده و شعار داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها