هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه منطقه آزاد اینچه برون مصوب شد

دبیر شواری عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه رییس جمهور توجه ویژه ای به این مناطق دارند افزود : در این سفر مصوب شد .۱۰۰میلیارد تومان ( یک هزار میلیارد ریال ) اعتبار برای منطقه ازاد اینچه برون در نظر گرفته شود.وی گفت: با این اعتبار کار فنس کشی، استقرار گمرک و تامین زیر ساخت‌های این منطقه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۴۶۲

هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه منطقه آزاد اینچه برون مصوب شد

حجت الله عبدالملکی در جریان بازدید از منطقه آزاد اینچه برون با اشاره به حمایت از مناطق آزاد کشور گفت: طرح های حمایتی طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به معافیت مالیاتی واحدهای فعال در مناطق آزاد به مدت ۲۰ سال اشاره کرد.

وی اظهار کرد : منطقه آزاد اینچه برون برای توسعه گلستان مصوب شده و با معرفی هیات مدیره کار رسمی خود را آغاز کرده است .

وی گفت : منطقه آزاد اینچه برون فرصت خوبی برای توسعه و تبادلات ایران با کشورهای منطقه می‌باشد.

عبدالملکی افزود : ظرفیت ایجاد زیرساخت برق در این‌منطقه تامین شده و مجوزهای لازم برای حفر چاه آب نیز گرفته شده است.

ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون از سال ۱۳۷۶ یکی از مطالبات مهم اهالی گلستان بود که آبان ماه امسال وارد فاز اجرایی شد.

در این بازدید حسن ملک حسینی مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون و غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق قلا نیز حضور داشتند.

یادآور می‌شود در همین ارتباط حجت‌اله عبدالملکی دبیر شور ایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی جمعه 1/10/1402 برای بازدید از منطقه آزاد اینچه برون از توابع شهرستان آق‌قلا وارد این شهرستان شدند و در ابتدای ورود به این شهرستان با حضور در یادمان شهدای گمنام آق‌قلا و عطرافشانی و قرائت فاتحه ادای احترام نموده سپس جهت افتتاح آغاز عملیات اجرایی منطقه اینچه برون در شهرک صنعتی اترک حاضر شدند.

وی سپس با تولید کنندگان مبلمان روستای عطاآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا دیدار و گفتگو کردند و پس از اقامه نماز جماعت با اقشار شیعه و سنی روستای عطاآباد دیدار کرد.

هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه منطقه آزاد اینچه برون مصوب شد

هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه منطقه آزاد اینچه برون مصوب شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها