آخرین وضعیت یک طرح کلان ملی

طراحی هواپیمای مسافربری به پایان رسید

ایرنا: وزیر راه و ترابری گفت: ایران اسلامی با استفاده از توان متخصصان داخلی امکان تولید هواپیما را دارد ، ما قطعات میسازیم یا میخریم و خودمان هواپیما تولید میکنیم.
کد خبر: ۱۴۳۷۱۶

"محمد رحمتی" روز دوشنبه در مراسم بهرهبرداری از طرح عمرانی در شهرستان لارستان افزود: آمریکا و همدستانش این آرزو را به گور میبرند که ما برای تهیه هواپیما و قطعات التماس کنیم و یا از اصول خود چشم پوشی نماییم.
وی اظهار داشت: اگر چه بر اثر پارهای مشکلات در پروازها، مشکلات مردم بیشتر شده است و پروازها با تاخیر مواجه میشود، ما از ملت ایران عذرخواهی می کنیم، اما مطمئن باشید به تدریج این تاخیرها کمتر و از مشکلات کاسته میشود.
وزیر راه و ترابری بیان کرد: لارستان خصوصیاتی دارد که خدمتگزاران نظام وقتی وارد آن میشوند انگیزه خدمتگزاری بیشتر را به دست میآورند.
مهندس رحمتی افزود:همدلی ،همزیستی مسالمتآمیز، تحمل و سعه صدر برادران اهل تسنن بسیار ارزشمند و یکی از خصوصیات بارز است که این الگو است و باید آنرا حفظ کنیم.
با حضور وزیر راه و ترابری ، مسوولین و جمعی از مردم لارستان ، طرح عمرانی در این شهرستان به بهرهبرداری رسید.
این طرحها شامل سیستم روشنایی عوامل میدان پروازی فرودگاه لارستان با هزینهای افزون بر میلیارد و میلیون ریال، موتورخانه برق اضطراری فرودگاه با نصب دو دستگاه ژنراتور کیلووات با صرف هزینهای بالغ بر دو میلیارد و میلیون ریال و روشنائی محور اوز - گراش به طول کیلومتر و هزار متر طول کابلکشی با هزینهای افزون بر پنج میلیارد و میلیون ریال است.
بلوار ورودی شهر لار به نام بلوار شهید دادکان با اعتباری معادل میلیارد ریال و دهنه پل با اعتباری معادل پنج میلیارد و چهارمیلیون ریال است نیز افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
همچنین کلنگ ساخت هفت سالن ورزشی که از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان فارس است در شهر اوز به زمین زده شد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در کیلومتری جنوب شهرستان شیراز قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها