شیراز یکی از شهر‌های معروف گردشگری ایران است. این‌شهر با جاذبه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و طبیعی فراوان توانسته جایگاه خوبی میان گردشگران و مسافران داخلی و خارجی کسب کند. یکی از جاذبه‌های مهم و معروفی که در شیراز حتما باید به آن مراجعه کرد و آن را از نزدیک دید، باغ نارنجستان قوام است. 
کد خبر: ۱۴۳۵۹۷۰

این‌باغ یکی از جاهایی است که حتما باید در سفر خود به آن رفته و اوقات خوشی را با زیبایی‌های آن داشته باشید. اگر دوست داشته باشید در زمان‌های مختلف و برای چندبار در سفر خود به این‌باغ بروید، کافی است درباره هتل‌هایی مانند هتل چمران شیراز یا دیگر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها تحقیق کرده و هتلی نزدیک باغ رزرو کنید. در این‌مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های شیراز که نزدیک باغ نارنجستان قوام هستند یا دسترسی خوبی به آن دارند را به شما معرفی کنیم.

اگر به شیراز سفر می‌کنید یا دوست دارید درباره جاذبه‌ها، دیدنی‌ها و رزرو هتل شیراز اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما این‌مقاله را تا پایان بخوانید. برای صحبت درباره این‌موضوع با دوستان و مشورت با هم‌سفران بهتر است مقاله را با آن‌‎ها به اشتراک گذاشته و نظر آن‌ها را درباره آن جویا شوید.

باغ نارنجستان قوام و موقعیت آن در شیراز

همان‌طور که گفته شد، نارنجستان قوام یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شیراز است. مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور و حتی کشور‌های دیگر به شیراز سفر می‌کنند تا وقتی را کنار باغ بوده و زیبایی‌های آن را از نزدیک تماشا کنند. باغ نارنجستان قوام در نقطه خوبی از شهر قرار گرفته و امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی مانند بسیاری از اقامتگاه‌های شهر نزدیک آن هستند. 

برای دسترسی به باغ باید بعد از رسیدن به شیراز به آدرس خیابان لطفعلی خان زند، نرسیده به خیابان زینبیه (فلکه غدیر) مراجعه کنید. باغ سرسبز و زیبایی که در محله بالاکتف و قسمت شرقی انتهای خیابان لطفعلی‌خان زند واقع شده، آماده است تا مسافران را به دنیایی پر از آرامش راهنمایی کند. باغ نارنجستان قوام در نقطه انتهایی و شرقی شهر قدیم است و در گذشته دروازه دولت، دروازه منذر و کل شیخ ابوذرعه در این‌محل بوده‌اند.

کدام هتل شیراز به نارنجستان قوام نزدیک تر است؟
 
حال که باغ نارنجستان قوام و موقعیت آن را دانستید، بهتر است برخی اقامتگاه‌ها و هتل‌های نزدیک آن را معرفی کنیم تا شما بهتر بتوانید برای رزرو هتل شیراز تصمیم بگیرید.

هتل چمران شیراز

یکی از هتل‌های شیراز که در نزدیکی محله معالی‌آباد قرار دارد و مسافران زیادی از آن برای اقامت استفاده می‌کنند، هتل چمران شیراز است. هتل پنج‌ستاره چمران شیراز تا معالی آباد حدود 6 کیلومتر فاصله دارد. هتل از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرده و 25 طبقه دارد. اگر در یکی از طبقات بالایی هتل چمران اقامت داشته باشی، نمای بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای از کل شهر شیراز خواهید داشت. موقعیت هتل طوری است که مسافران به بسیاری از نقاط مهم و دیدنی شهر دسترسی خوبی دارند. برای دسترسی به باغ نارنجستان قوام بد نیست نگاهی به نقشه‌های آنلاین بیندازید.

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

اگر دوست دارید فقط چند متر تا باغ نارنجستان قوام فاصله داشته باشید، اقامتگاه سنتی پسین شیراز یکی از بهترین و نزدیک‌ترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این‌اقامتگاه در کوچه نارنجستان قوام واقع شده و شما با چند قدم پیاده‌روی به باغ می‌رسید. اقامتگاه خود یکی از بناهای قدیمی شیراز است که ساخت آن به حدود 200 سال قبل بازمی‌گردد.

اقامتگاه در سال 1397 کار خود را آغاز کرده و خیلی زود توانسته جایگاه خوبی بین گردشگران و مسافران پیدا کند. شش اتاق در این‌مجموعه وجود دارد که برای رزرو باید از طریق سایت‌های آنلاین مانند سایت علی بابا اقدام کنید. ارگ کریم‌خان، آرامگاه حافظ و سعدی نیز فاصله‌ای حدود پنج کیلومتر تا باغ نارنجستان و این‌اقامتگاه دارند و موقعیت مناسبی برای مسافران است.

کدام هتل شیراز به نارنجستان قوام نزدیک تر است؟
 
اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان شیراز

برای رزرو هتل شیراز فاکتور‌ها و موارد زیادی را باید مدنظر قرار دهید. شیراز یکی از شهر‌های محبوب ایران است و مسافران زیادی در ماه‌های مختلف سال به آن سفر می‌کنند. اقامتگاه‌‌های مختلفی از هتل‌های چندستاره تا اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شیراز هستند که مسافران می‌توانند بسته به سلیقه و  شرایط خود یکی را برای اقامت انتخاب کنند. 

اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان شیراز یکی از اقامتگاه‌های قدیمی است که ساخت آن به بیش از 150 سال پیش بازمی‌گردد. اقامتگاه از سال 1397 فعالیت خود را به‌عنوان اقامتگاه آغاز کرده است. این‌مجموعه در کوچه نارنجستان قوام واقع شده و حدود 150 متر تا باغ نارنجستان قوام شیراز فاصله دارد.

دیگر اقامتگاه‌های شیراز نزدیک باغ نارنجستان قوام

اگر بخواهیم به برخی از دیگر هتل‌ها یا اقامتگاه‌های شیراز که نزدیک باغ نارنجستان قوام هستند اشاره کنیم باید مواردی مانند اقامتگاه بوم‌گردی لوتوس شیراز با 277 متر فاصله، اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز با حدود 286 متر فاصله، اقامتگاه بوم‌گردی ماه سلطان شیراز با کمتر از 300 متر فاصله و مهمان‌پذیر حیدری شیراز با حدود 400 متر فاصله را نام ببریم. اقامتگاه بوم‌گردی گلستان راز شیراز، اقامتگاه سنتی آلان شیراز، اقامتگاه سنتی گلشن شیراز، هتل لطفعلی خان شیراز و هتل بین‌الحرمین شیراز نیز فاصله‌هایی حدود 500 متر تا یک کیلومتر با باغ نارنجستان قوام شیراز دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها