با گذشت حدود دو روز از ناپدید شدن مهمان مرد چوپان در منطقه آبگرم لوت شهرستان خوسف استان خراسان‌جنوبی ازسوی هلال احمر نجات یافت.
کد خبر: ۱۴۳۵۹۱۳
 
مهدی حسنی همان مفقودی است‌ که قرار بود چند روزی به‌عنوان مهمان نزد دوستش عباس پرگل بماند اما حادثه‌ای عجیب او را گرفتار کرد. ابوالفضل سبزه‌کار، از بستگان نزدیک این دو نفر در توضیح این حادثه به جام‌جم می‌گوید: «روز دوشنبه حوالی ساعت ۱۰ تا ۱۱صبح مهدی و عباس تصمیم‌ گرفتند گوسفندان را برای چرا به منطقه آبگرم لوت ببرند. بعد از رسیدن به منطقه و کمی استراحت، مهدی کنار گوسفندان ماند و عباس به خوسف برگشت. قبل از رفتن قرار گذاشتند ساعت ۸شب در نقطه‌ مشخصی همدیگر را ببینند  اما دید نصف ‌گوسفندان هستند ولی از باقی‌ گوسفندان و خود مهدی خبری نیست. عباس با من تماس گرفت. گفتم همان محدوده‌ای که با هم قرار گذاشته بودید را دوباره بگرد. عباس می‌خواست با هلال‌احمر و نیروی انتظامی تماس بگیرد که ‌گفتم الان شب است، فعلا جست‌وجو را ادامه بده تا ببینیم چه می‌شود. حدود ۷۰۰کیلومتر با او فاصله داشتم و برای همین گفتم همچنان دنبال مهدی بگردد، جست‌وجو کرد اما نتوانست ردی پیدا کند. بعد از تماس با نیروی انتظامی و هلال‌احمر شهرستان خوسف و درخواست کمک از آنها، سبزه‌کار نیز ساعت یک نیمه شب به سمت خوسف حرکت‌ کرد. با ورود نیروهای امدادی به محل، تیم‌های امداد و نجات، حسنی را دیروز حوالی ساعت ۱۲ ظهر و در‌حالی‌که هنوز دنبال مسیر اصلی می‌گشت، پیدا کردند.»
به گفته ولی‌زاده، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خوسف، امدادگران، فرد مفقودی را پس از شش ساعت جست‌وجو پیدا کردند.
سرهنگ محمد‌حسن اکبری، فرمانده انتظامی خوسف درباره این حادثه گفت: در پی اعلام خبر مفقودی یک نفر در منطقه کویری این شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اعزام دو تیم متشکل از یگان انتظامی و یک تیم از هلال‌احمر شهرستان عملیات نجات آغاز شد. با توجه به حساسیت موضوع، یگان انتظامی و هلال‌احمر برای یافتن فرد مفقود شده به جست‌وجو در محدوده جغرافیایی اطراف کویر پرداختند که در نهایت پس از چند ساعت تلاش و جست‌وجو، فرد مفقود شده در بیابان‌های اطراف آبگرم لوت در حالی که رمق و توانی نداشت پیدا و توسط آمبولانس هلال‌احمر به شهرستان خوسف منتقل شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها