از مدیرعامل پتروشیمی جم، به عنوان پتروشیمی برتر نوآوری در دیجیتال تقدیر شد؛

شرکت برتر نوآوری در دیجیتال

پتروشیمی جم با چهار ایده کاندید دریافت جایزه شد که در نهایت در دو جایزه «نوآوری در محصول» و «نوآوری دیجیتال» موفق به کسب دو جایزه و لوح تقدیر در حوزه‌های پژوهش و فناوری (R&D) و فناوری اطلاعات(IT)  گردید
کد خبر: ۱۴۳۵۲۶۱

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در آیین اختتامیه رویداد پتروفن ۱۴۰۲ که با حضور هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت و دکتر علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد از مهندس «عبدالرحیم قنبریان»، مدیرعامل پتروشیمی جم به عنوان پتروشیمی برتر در نوآوری دیجیتال تقدیر صورت گرفت.

پتروشیمی جم با چهار ایده در این رویداد کاندید دریافت جایزه شد که در نهایت در دو جایزه «نوآوری در محصول» و «نوآوری دیجیتال» موفق به کسب دو جایزه و لوح تقدیر در حوزه‌های پژوهش و فناوری (R&D) و فناوری اطلاعات(IT)  گردید.

واحد فناوری اطلاعات پتروشیمی جم با توجه به نیاز شرکت به ابزاری برای برگزاری جلسات آنلاین در دوران همه‌گیری کرونا و دسترسی همکاران به محتواهای تولید شده در این فضا، با تکیه بر دانش کارشناسان خود، اقدام به تولید نرم‌افزاری کرد که در کشور هیچ نمونه مشابهی از آن وجود نداشت. با توجه به معرفی این ابزار در جایزه نوآوری صنعت پتروشیمی در سال 1402، نرم‌افزار مذکور موفق به دریافت جایزه نوآوری در دیجیتال برای پتروشیمی جم شد.

گفتنی است همایش پتروفن 1402 با رویکردی نوین در تعامل صنعت پتروشیمی کشور و تعامل سازنده با زیست‌بوم فناور کشور، در تاریخ 12 لغایت 14 آذر ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها