شرکت نفت و گاز اروندان با حضور خجسته‌مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه صنعت نفت آبادان امضا کرد.
کد خبر: ۱۴۳۴۹۱۸

جام جم آنلاین - خوزستان،  جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران عامل شرکت های نفت و گاز اروندان، ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران و برخی دیگر از مدیران ارشد حوزه نفت با رئیس دانشگاه صنعت نفت و اعضای هیات علمی این دانشگاه در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های متقابل در روز پنجشنبه 16 آذرماه برگزار شد.

در حاشیه این جلسه تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت نفت و گاز اروندان و دانشگاه صنعت نفت به امضا رسید.

عبدالله عذاری اهواز مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص موضوعات این تفاهم نامه اظهار کرد: اختصاص یکی از میادین تحت نظر این شرکت به منظور آموزش دانشجویان و کلاس آموزشی یکی از بندهای این تفاهم‌نامه است.

وی حمایت از پروژه‌های تکمیلی دانشگاه را یکی دیگر از موضوعات این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: تخصیص جایزه برای محققین دانشگاه به منظور تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه و فراهم کردن شرایط برای دوره‌های آموزشی برای آموزش کارکنان صنعت نفت و بالعکس از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اضافه کرد: همچنین طرح کارورزی ۶ ماهه برای دانشجویان ممتاز به منظور کسب تجربه از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها