معاون وزیر نفت مطرح کرد:

نمایشگاه صنعت نفت خوزستان فرصت مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای ساخت داخل

معاون وزیر نفت گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان می تواند شرکت های متقاضی کالا و تجهیزات را به صورت یکجا گرد هم آورد بنابراین فرصت خوبی است تا آخرین دستاوردها و ساخت داخل را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۹۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین – خوزستان، مرتضی شاه میرزایی در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام اهتمام صنعت پتروشیمی این است که در نمایشگاه هایی همچون این نمایشگاه به اهداف خود برسد چرا که بر اساس هدف گذاری انجام شده قصد داریم تا پنج سال آینده تمامی کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت را از داخل تامین کنیم لذا فن بازاری مثل نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان می تواند ما را با سرعت به گام های بلند بومی سازی کامل نزدیک کند.

معاون وزیر نفت بیان کرد: حدود 280 شرکت داخلی از 16 استان صنعتی کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و طبیعی است که این فن بازار می تواند شرکت های متقاضی کالا و تجهیزات را به صورت یکجا گرد هم آورد بنابراین فرصت خوبی است تا  آخرین دستاوردها و ساخت داخل را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که اهتمام به بومی سازی است لذا بهتر است رقابت شرکت های داخلی را در این نمایشگاه داشته باشیم، البته بازدیدکننده های خارجی هم از این نمایشگاه بازدید داشته اند که مایه افتخار است.

معاون وزیر نفت گفت: دانشگاه ها، پژوهشگران و صنعتگران به ویژه آن هایی که پیگیر اجرای طرح ها و پروژه ها هستند، در یک چنین نمایشگاهی کارشان آسان تر است چرا که از نزدیک آخرین دستاوردهای ساخت داخل را مشاهده می کنند.

شاه میرزایی ادامه داد: تعداد قراردادهای منعقد شده در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان کم نبوده، ما نیز پیگیر هستیم تا این چنین رویدادهای خوب فناورانه در جای جای کشور برگزار شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها