اعضای این خانواده مراغه‌ای، گوی سبقت را در انجام کارهای خیر از یکدیگر ربوده‌ اند

5 مدرسه، به نیت 5 تن می‌سازیم

مراسم کلنگ زنی نخستین مدرسه خیریه مدیران خودرو ایران در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۸۰۷
نویسنده وحیده حاجی محمدیاری

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جک لی مدیرعامل مدیران خودرو در این مراسم گفت: تبریز یک شهر تاریخی و بازرگانی در ایران بوده و جزو پنج شهر برتر در بازار خودرو کشور است.

وی افزود: مدیران خودرو در کنار فعالیت های تجاری، اقدامات بشردوستانه را هم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در دستور کار قرار داده است.

جک لی یادآور شد: پیش از این نیز مدیران خودرو در حوادثی ماننده وقوع سیل جنوب کشور، زلزله های شمالغرب و غرب و سایر موارد مشابه به یاری آسیب دیدگان شتافته ولی خبری نکرده است.

مدیرعامل مدیران خودرو ادامه داد: در بحث ساخت مدرسه خیریه در مناطق محروم نیز نمایندگی نصیراللهی تبریز پیشگام شده و ما نیز به صورت مادی و معنوی حمایت کرده ایم.

حسین نصیراللهی نماینده مدیران خودرو در تبریز نیز با اشاره به تحویل زمین از سوی آموزش و پرورش در بلوار ولایت شهرک اندیشه اظهار داشت: این زمین مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع وسعت داشته و قرار است مدرسه ای با هزار و ۲۰۰ متر زیربنا در آن احداث شود.

به گفته وی برای احداث این مدرسه ۱۲ کلاسه ۲۵ میلیارد تومان بر اساس استانداردهای شرکت مدیران خودرو هزینه خواهد شد.

نصیراللهی یادآور شد: در صورت تحویل کامل زمین از سوی آموزش و پرورش، این مدرسه دوره متوسطه در عرض ۲۴ ماه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها