اسقبال مردم البرز از رئیس جمهور مردمی
جمعه در مصلی شهرستان کرج رقم خواهد خورد؛

اسقبال مردم البرز از رئیس جمهور مردمی

مشعل گاز روستای پورکان در بخش آسارا جاده چالوس کرج روز یکشنبه در آستانه دومین سفر استانی رییس جمهور به استان البرز با حضور خبرنگاران در قالب تور رسانه ای روشن شد.
مشعل گاز روستای پورکان در بخش آسارا جاده چالوس کرج روز یکشنبه در آستانه دومین سفر استانی رییس جمهور به استان البرز با حضور خبرنگاران در قالب تور رسانه ای روشن شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۰۳۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبداللهی استاندار البرز روز یکشنبه در آیین گازرسانی به روستای پورکان جاده چالوس کرج گفت: به همت دولت سیزدهم ۱۲۰ روستا با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طرح گازرسانی استان قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ها بر تامین گاز تمام روستاهای استان  البرز معطوف شده و پروژه های گاز رسانی روستاهای البرز در زمان حاضر با پروژه های مشابه در ۴۰ سال گذشته برابری می کند.

عبداللهی گفت: این امر در مدت زمان استقرار دولت مردمی سیزدهم محقق شده است.

وی یاد آورشد: اقدام ویژه و بزرگی که در راستای گازرسانی به روستاهای صعب العبور استان البرز در سال ۱۴۰۱ شکل گرفت، با مجموع اقدامات ۴۰ سال گذشته برابری می‌کند، که نشان از کار جهادی برای کسب رضایتمندی مردم در دولت مردمی سیزدهم دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با اینکه کشور درگیر بیماری مهلک کووید۱۹ بود اما تمام پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه های گازرسانی پس از اولویت سلامت عمومی، روی میز اجرا در دولت سیزدهم قرار گرفت.

عبداللهی ادامه داد: انتقال گاز بوئین زهرا به البرز در گام نخست یک پروژه زیست محیطی برای تامین سوخت پاک به شمار می رود که در این ماه ها مرحله به مرحله در حال تکمیل است .

تور رسانه ای استان البرز پس از روشن شدن مشعل گاز روستای پورکان در بخش آسارای جاده چالوس  به بازدید از پروژه موثر بزرگراه شمالی که قرار است در جریان سفر دوم استانی رییس جمهور به این  استان مورد بهره برداری قرار گیرد، رفت که استاندار البرز دراین بازدید نیز گفت:  پل b۱ کنار گذار شمالی وb صفر در رودخانه کرج و تصفیه خانه بیلقان در آن قرار دارد .

عبداللهی افزود: پل بیلقان بزرگترین پل کشور است  و بیش از ۱۳۶ متر بلندی آن بوده است.

وی با اشاره به اینکه این پل ترکیبی بوده است، افزود: این پل با دانش فنی بالا تا سال اینده به بهره برداری می رسد و با برنامه ریزی که انجام شده طبق مدل سازی ۳۸ درصد از بار ترافیکی کرج قزوین را کاهش می دهد.

استاندار البرز با اشاره به بازدید از پروژه بزرگراه شمالی بیان کرد: کل این پروژه حدود ۱۹ کیلومتر و بخش میانی آن آماده  است که مورد بهره برداری در زمان سفر دوم رئیس جمهور قرار می گیرد.

 وی با بیان اینکه این محدوده حدود ۷/۶ کیلومتر است اما کل پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد، اظهار کرد:این پروژه کارکرد درون شهری دارد و در کوتاه ترین مدت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عبداللهی  در بازدید از مجموعه دانشکده علوم پزشکی  البرز که قرار است ساختمان جدید خیر ساز آن افتتاح شود، ادامه داد: این ساختمان جزو نمونه ترین ساختمانها در سطح خاورمیانه از نظر فنی و تجهیزات است.

استاندار البرز گفت: این پروژه در زمینی نزدیک به ۲۰ هزار متر در سال ۹۹ شروع به ساخت  و در بنای ۲۲ هزار ۵۰۰ متر ساخته شده است که حدود ۲۰۰۰ نفر طرفیت دانشجو دارد و حدود هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

در ادامه نیز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از پروژه بیمارستان سیدالشهدا در کرج دیدن شد. این پروژه در حال حاضر ۶۹ درصد پیشرفت دارد و روند تکمیل آن به سرعت طی می شود.

همچنین پروژه بیمارستان دولتی ۲۶۰ تختی شهید سلیمانی در فردیس که از مصوبات سفر اول رییس جمهور محترم به استان بود، مورد بازدید قرار گرفت.

این بیمارستان از سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته و به انتظار ۱۲ ساله مردم فردیس پایان داد و در سفر دوم رئیس جمهور محترم به استان مورد افتتاح رسمی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها