آغاز ساخت ۴۲ کلاس درس در شهرستان بیرجند

ساخت ۵ فضای آموزشی با ۴۲ کلاس درس در شهرستان بیرجند با مشارکت خیرعراقی و بنیاد علوی آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۰۴۹

 به گزارش جام جم آنلاین ،مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم آغاز عملیاتی اجرایی اینآغاز ساخت ۴۲ کلاس درس در شهرستان بیرجند تعداد فضای آموزشی گفت: این کلاس‌های درس با مشارکت آقای عبدالامام کعبی، خیر عراقی و بنیاد علوی در مرکز استان، روستا‌ها و شهرک‌های اقماری شهرستان بیرجند ساخته می‌شود.

موسوی نژاد افزود: این طرح‌ها شامل آموزشگاه ۱۲ کلاسه‌ی امام سجاد (ع) بیرجند، آموزشگاه ۱۲ کلاسه‌ی امام باقر (ع) شهرک چهکند، آموزشگاه ۶ کلاسه‌ی امام کاظم (ع) روستای دستگرد، آموزشگاه ۶ کلاسه‌ی امام صادق (ع) شهرک حاجی آباد و آموزشگاه ۶ کلاسه‌ی امام رضا (ع) است.

وی با بیان این که در شرایط کنونی احداث این تعداد فضای آموزشی و تربیتی، نیازمند بیش از ۶۳ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: با افتتاح و بهره برداری از این طرح‌های آموزشی و تربیتی ۴هزار و ۵۵۵ متر مربع به فضا‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مرکز استان افزوده خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سرانه فضا‌های آموزشی و تربیتی کشور برای هر دانش آموز را پنج و نیم متر مربع دانست و افزود: این میزان در مرکز خراسان جنوبی با یک مترکاهش، چهار و نیم متر مربع است به گونه‌ای که تعداد ۴۹ فضای آموزشی شهرستان بیرجند، در دو نوبت صبح و عصر پذیرای دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی این شهرستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها