در آیین تجلیل از واحدهای نمونه کیفی ملی و استانی آذربایجان شرقی که به مناسبت روز جهانی استاندارد با حضور مسئولان استانی برگزار گردید، شرکت کلرپارس پس از ارزیابی های سازمان ملی استاندارد در طول یکسال گذشته به عنوان واحد نمونه کیفی استانی انتخاب شد.
کد خبر: ۱۴۳۰۲۳۷
نویسنده وحیده حاجی محمدیاری

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: مدیرعامل شرکت کلرپارس در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: کسب عنوان واحد نمونه استاندارد توسط یک مجموعه نشان می دهد که شرکت در زمینه کیفیت، ایمنی، توجه به محیط زیست و تولیدات محصولات متناسب با نیاز رقبا موفق بوده است.

منصور جلایر سرنقی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا با رعایت استانداردهای روز دنیا و توجه به بازارهای جهانی، افزایش کیفیت، ارتقا تولید و افزایش سودآوری را برای مجموعه کلرپارس به همراه بیاوریم.

 

صنعتگران آذربایجان شرقی بهترین‌های کشور هستند

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: ما از تولیدکنندگان و صنعتگران استان راضی هستیم و معتقدیم که آن‌ها جزو بهترین‌های ایران هستند.

عابدین خرّم افزود: صنعتگران استان به هر کاری که دست می‌زنند، به بهترین وجه آن را به سرانجام می‌رسانند؛ در حوزه ساخت و مهندسی، استان مهمی در کشور هستیم که باید برای حفظ این وضعیت با بکارگیری و تشخص دادن به بهترین نیروی کار بکوشیم.

وی اضافه کرد: تولید و صنعت، میدان رقابت‌ها است و هر کس دوام بیشتری در آن داشته باشد مورد تحسین است و کالایش مورد اقبال مردم قرار می‌گیرد.

خرّم با بیان این‌که باید از آن‌هایی که در الگو شدن و نمونه ماندن در حوزه تولید و صنعت سبقت گرفته‌اند، تشکر کنم، ادامه داد: این‌ها امتیاز جامعه تولیدکنندگان صنعت تبریز را در سطح ملی و بین المللی ارتقا داده‌اند.

وی بیان کرد: این‌که این عده همواره در حال کار آفرینی، ابتکار و نوآوری هستند و تحول می‌آفرینند و با آن اعتماد مشتری و اطمینان او را جلب می‌کنند، جای قدردانی دارد. 

استاندار آذربایجان شرقی گفت: از همه کسانی که تلاش کرده‌اند تا تراز تولید و کیفیت شان را نسبت به سال قبل بالا ببرند، قدردان بوده و مطمئن هستم همه تولیدکنندگان و صنعتگران استان در این مسیر گام بر می‌دارند. 

وی افزود: از آن‌هایی که در سازمان استاندارد ایران و زیر مجموعه آن در آذربایجان شرقی، خط کش ارزیابی شان را برای بالا آمدن بهترین‌ها تنظیم می‌کنند و با نگاه تخصصی و کارشناسی و تطبیق گرایانه اقدام می‌کنند تا احساس تبعیضی به تولیدکنندگان و صنعتگران استان دست ندهد، سپاسگزار هستم.

photo_2023-11-11_12-28-28

دوست دار محیط زیست و پیشرو در تولید

شرکت کلرپارس که در تامین مواد شیمیایی گند زدا و ضدعفونی‌کننده (کلر، مشتقات آن و آب اکسیژنه) فعال است، در سال 1366 توسط وزارت نیرو، برای تامین کلر شرکت های آب و فاضلاب در شهر تبریز به ثبت رسیده و در نیمه دوم سال ١٣٧٧ به بهره برداری رسید. این شرکت که هم اکنون از زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) می باشد، با استفاده از آخرین تکنولوژی دوستدار محیط زیست (تکنولوژی ممبرانی) در تولید کلر و سود سوزآور، باعث شده تولیدات شرکت عاری از هرگونه ناخالصی جیوه شده و به عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست مطرح شود که این مزیت بسیار ارزشمندی برای محصولات این شرکت محسوب می گردد. شرکت محصولات تولیدی خود از قبیل سود پرک و مایع، آب اکسیژنه، پارافین کلره، کلر مایع، اسید کلریدریک، کلروفریک، آب ژاول و هیدروژن را به 15 کشور جهان صادر نموده و کارنامه موفق آن در زمینه شفافیت مالی، اجرای برنامه های توسعه و رعایت دستورالعمل های ایمنی باعث شده است، تا بارها مورد تقدیر قرار گیرد.

 

استمرار موفقیت های کلرپارس در سطح کشور و منطقه

عملکرد درخشان کلرپارس موفقیت های زیادی را در سال های اخیر برای این شرکت به همراه داشته است. در شهریور ماه سال جاری شرکت کلرپارس به عنوان شرکت برگزیده، تندیس و لوح تقدیر چهارمین جشنواره حمایت از تولید ملی(حاتم) را دریافت کرد و از مدیرعامل این مجموعه تقدیر شد.

همچنین کیفیت محصولات کلرپارس و حساسیت بالایی که این واحد تولیدی در خصوص افزایش کیفیت تولیدات خود دارد سبب شد، در بررسی های کارشناسی و موشکافانه سازمان ملی استاندارد که در طول یکسال انجام می گیرد، در سال های 1400 به عنوان واحد نمونه ملی و در سال1401 و 1402 به عنوان واحد نمونه استانی استاندارد شناخته شده و از این شرکت تجلیل شود.

انتخاب این شرکت به عنوان واحد منتخب روز صنعت و معدن در سالهای 1400 و 1401، انتخاب به عنوان صادرکننده نمونه غیرنفتی در سالهای 1400 و 1401، تقدیر از مدیر عامل کلر پارس در چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی و تقدیر مدیرعامل هلدینگ شستا از شفافیت مالی و افزایش سوددهی مجموعه از دیگر افتخارات کلرپارس در سالیان اخیر است که به خوبی عملکرد درخشان این مجموعه را نشان می دهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها