
منتهی وقتی این پسرک خردسال به سراغش میرفت یکباره جان میگرفت، از روی زمین برمی خاست و میشد بهترین هونزیک. کوله پشتی هم داشت که همیشه و همه جا با خودش میبرد. معمولا موضوعاتی که پیرامون آنها شکل میگرفت، در بیرون از خانه میگذشت و از همبازی شدن یک انسان با خرسی از قطب در یک جامعه شهری داستانهای جالب، آموزنده و گاه خنده دار خلق میشد. هرگاه قهرمانان ما خود را در میان تعقیب و گریز و توطئهای گرفتار میدیدند، هونزیک با ترفندی خنده دار سعی میکرد به دوست چهارپای خود برسد و او را مجبور به بازگشت به خانه کند، در پایان هم بعد از یک روز پرماجرا به خانه برمی گشتند و خرس قطبی دوباره به وضعیت اول خود درمی آمد.
پسر و خرس قطبی، (با نام اصلی:Honzík a Samuel aneb kudy vede cesta na sever)، (به معنای هونزیک و ساموئل در جایی که جاده به شمال منتهی میشود) محصول کشور چکسلواکی سابق است که به کارگردانی «ایوان رنچ» ساخته شده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است