اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ اشتغال و کسب و کار خانگی به عنوان راهکاری مهم در راستای تولید سرمایه و حذف هزینه های مربوط به رهن و اجاره مکان کارگاه و استفاده از دیگر اعضای خانواده به عنوان نیروی انسانی توانسته مورد استقبال در کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۲۹۱۵۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال خراسان شمالی ضمن بیان این خبر گفت:  اشتغال خانگی یا کسب و کار در منزل تاکنون توانسته با حذف بسیاری از هزینه ها به رشد درآمد خانوار و افزایش تولید کمک شایانی نماید.

محمد اربابی تصریح کرد: کسب و کار در منزل و مشارکت پذیری اعضای خانواده به عنوان نهادی اجتماعی سبب عهده داری نقش‏‏ها و کارکردهای ویژه‏ای از سوی والدین و فرزندان شده است و با استقبال چشمگیری در سطح استان رشد مجوزهای این گونه بنگاههای اقتصادی را چهار برابر نموده است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون  تعداد ۵۶۰۸ مجوزکسب و کارخانگی دراستان خراسان شمالی صادرشده است.

گفتنی است؛ در راستای حمایت از کسب و کارهای مزبور از ابتدای سال جاری بیش از۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۴۳ طرح اشتغال خانگی پرداخت شده که این موضوع اشتغال ۳۸۴ نفر را فراهم نموده است. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها